بررسی برنامه های تیم فوتبال امید با حضور تاج ، مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد

به گزارش کی آنلاین، نشست رئیس فدراسیون با مدیر و سرمربی تیم فوتبال امید ایران و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون برگزار گشت.

بررسی برنامه های تیم فوتبال امید با حضور تاج ، مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد

به گزارش خبرنگاران سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشستی که امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، حمید استیلی، مدیر و فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان و همچنین مسئولان بخش های مختلف برگزار شد، برنامه های آینده تیم امید تا زمان حضور در مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، استیلی و مجیدی گزارشی درباره روند آماده سازی تیم فوتبال امید ارائه کردند.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از جلسه امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: از حمایت های اجرا شده از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم امید کمال سپاس را دارم. ما در این اردو، به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم فوتبال امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد. خوشحالم که مجموعه ای از بازیکنان مستعد و باانگیزه را در اختیار داریم. به طور حتم، این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال های آینده پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد. این موضوع مسئولیت آنها را بیشتر می کند.

مجیدی اظهار داشت: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دوراندیشانه ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است. در جلسه امروز، کلیه جزئیات اردویی، مسابقات، پشتیبانی، بین المللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال به بخش های زیرمجموعه باعث دلگرمی برای من است. برنامه های تیم فوتبال امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آینده پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 235

به "بررسی برنامه های تیم فوتبال امید با حضور تاج ، مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی برنامه های تیم فوتبال امید با حضور تاج ، مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید