با نقاشی روی کفش های ساده خود آنها را شگفت انگیز کنید!

به گزارش کی آنلاین، خریدن کفش سفید و ساده جذابیت خودش را دارد، اما ممکن است گاهی خسته کننده گردد یا اینکه شما برای ست کردن تیپ خود، کفش مناسبی پیدا نکنید. در اینجا با چهار روش مختلف یاد می گیرید چگونه با هنر نقاشی روی کفش سفید، کفش هایی استثنایی و هماهنگ با لباس های خود داشته باشید.

با نقاشی روی کفش های ساده خود آنها را شگفت انگیز کنید!

پیدا کردن یک جفت کفش که کاملا مورد پسند شما باشد کار سخت و دشواری است. اگر یاد بگیرید چگونه کفش های معمولی را تبدیل به یک کفش جذاب و مطابق با سلیقه خود کنید، دیگر نگرانی برای خرید کفش ساده نخواهید داشت.

خبرنگاران به شما می آموزد با چند روش ساده و استفاده از رنگ های مخصوص پارچه، از نقاشی روی کفش های ساده و تکراری لذت ببرید و آن ها را تبدیل به یک کفش خاص و شیک کنید.

نقاشی روی کفش سفید با طیف یک رنگ

1- ابتدا یک وازلین، یک جفت کفش سفید و یک پاکت پودر رنگ مخصوص پارچه تهیه کنید.

2- روی لبه سفید کفش وازلین بزنید تا موقع رنگ کردن رنگ نگیرد و خراب نگردد.

3- پودر رنگ را درون یک ظرف ریخته و با آب ترکیب کنید. سپس جلوی کفش را در رنگ فرو نمایید.

4- حالا باید با استفاده از یک دستمال رنگ روی کفش که هنوز خیس است را به آرامی به سمت قسمت رنگ نشده کفش بکشید. طیف رنگی روی کفش درست کنید.

5- می توانید از هر رنگی برای رنگ کردن کفش خود بهره ببرید. این روش یک ایده فوق العاده برای ست کردن کفش با سایر لباس های شماست.

همچنین بخوانید: تمیز کردن کفش سفید با روش های کاربردی و جدید

نقاشی روی کفش با خطوط رنگی

1- اگر از مدل کفش قدیمی خود خسته شدید و می خواهید تنوعی به مدل کفش خود بدهید ضروری است مقداری چسب نواری، یک پد رنگ کاری و یک یا دو رنگ مخصوص پارچه تهیه کنید.

2- روی قسمت جلول کفش چسب نوار بچسبانید. فقط قسمت هایی که می خواهید خط های رنگی بیافتد را خالی بگذارید. سپس با قلمو روی قسمت های خالی را رنگ بزنید.

3- صبر کنید رنگ ها خشک گردد. چسب نواری را به آرامی از روی کفش جدا کنید. حالا کفش جدید شما آماده پوشیدن است.

نقاشی مثلث های رنگی روی کفش سفید

1- یک جفت کفش سفید یا یک کفش قدیمی ساده که از آن خسته شده اید، تعدادی رنگ مخصوص پارچه و یک قلمو تهیه کنید.

2- روی قسمت جلویی کفش مثلث های یک اندازه بکشید. با قلمو داخل مثلث ها را رنگ کنید. دقت داشته باشید که می توانید رنگ داخل مثلث های روی کفش را مانند هم رنگ بزنید یا برای جذاب تر شدن نقاشی روی کفش خود، مثلث ها را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید و از داشتن یک کفش خاص و جذاب لذت ببرید.

نقاشی روی کفش به شکل رنگین کمان

1- یک جفت کفش سفید و تعدادی ماژیک رنگی مخصوص رنگ روی پارچه بخرید.

2- اگر دوست دارید رنگ زمینه کفش شما سفید باشد، که آن را به همین رنگ رها کنید. ولی اگر دوست داشته باشید می توانید با یک ماژیک روی کل کفش را رنگ کنید و زمینه رنگی آن را تغییر دهید. سپس ماژیک های دیگر را بردارید و آغاز به کشیدن نقش رنگین کمان روی قسمت جلویی کفش کنید. کار نقاشی روی کفش را با دقت و حوصله انجام دهید تا در خاتمه یک جفت کفش رنگین کمانی خاص داشته باشید.

همچنین بخوانید: 10 نکته طلایی برای تعمیر و تمیز کردن کفش در خانه

منبع: setare.com
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1433

به "با نقاشی روی کفش های ساده خود آنها را شگفت انگیز کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نقاشی روی کفش های ساده خود آنها را شگفت انگیز کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید