بازیگرِ نون خ: عملگی می کنم اما دیگر در هر نقشی بازی نمی کنم

به گزارش کی آنلاین، سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال نون خ می گوید ترجیح می دهد عملگی و کارگری کند اما دیگر در هر اثری بازی نکند.

بازیگرِ نون خ: عملگی می کنم اما دیگر در هر نقشی بازی نمی کنم

به گزارش مهر، سیروس میمنت، بازیگر نون خ درباره حضور کمرنگش در فیلم و سریال ها و اینکه این سال ها بیشتر مشغول نقش آفرینی در نون.خ بوده است بیان نمود: وقتی کار خود را به اندازه ای ارتقا می دهید دیگر به حضور در هر اثری راضی نمی شوید.

وی اضافه کرد: مگر در این چند وقت چه کاری بوده است که بگوییم کاش در این اثر حضور می داشتم یا کدام یک از این آثار را می توان حوصله کرد و دید؟

بازیگر نقش کیوان در نون.خ بیان نمود: نمی شود به بهانه طنز هر کاری بسازید و بخواهید مردم ببینند. همین سریال نون خ را مگر شما فقط طنز صرف می بینید؟ در این کار نکات مختلفی می بینید و از یک کار صرفاً طنز فراتر رفته است. همان سریال هایی هم که به من پیشنهاد شده برخی از تلویزیون پخش شده است؛ آثاری که برای آن ها چند سال بودجه صرف می کنند و گروه الف است اما وقتی نگاه می کنید فقط حرف است. شعار می دهند و هیچ لحظه مجذوب کننده و درخشانی در آن ها نیست.

وی درباره اینکه چقدر در فیلم و سریالی بازی کرده که علاقه ای به آن نداشته و از سر معیشت بوده است گفت: پیش آمده است که به خاطر دغدغه نان و معیشت کارهایی بازی کردم که دوست نداشتم ولی الان خدا را شکر یا نیازی ندارم یا هزینه هایم کمتر شده است اما ترجیح می دهم عملگی و کارگری کنم اما دیگر در هر اثری بازی نکنم بالاخره شما با آرزویی وارد یک کار حرفه ای می شوید.

بازیگر نون خ درباره مجذوب کنندهیت های این فصل از سریال یادآور شد: همین که زندگی واقعی جمعی را نشان می دهد و سراغ آدم هایی می رود که دغدغه زندگی، نفس کشیدن و کار کردن را دارند اتفاق خوبی است. مردمانی که با همه گرفتاری ها و مشکلاتشان با هم زندگی راحتی را می گذرانند.

وی درباره واکنش مردم و اینکه بازخورد منفی هم داشته است یا خیر گفت: مردم بسیار عاقل و بالغ هستند و می فهمند. وقتی کار خوب باشد و به دل نشست کسی بیخود گارد نمی گیرد. بازخوردها بسیار عالی بود برخی هم برای نقش و شخصیت ها پیشنهاداتی داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2230

به "بازیگرِ نون خ: عملگی می کنم اما دیگر در هر نقشی بازی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگرِ نون خ: عملگی می کنم اما دیگر در هر نقشی بازی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید