بارندگی پراکنده در هرمزگان

به گزارش کی آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی استان از روز پنجشنبه موج بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می شود، گفت: استان در وضعیت هشداردهنده قرار ندارد زیرا سامانه جدید بارشی که از سمت غرب وارد کشور می شود تأثیرات پراکنده ای در برخی از نقاط استان را به همراه دارد.

بارندگی پراکنده در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران، علیرضا صفا ایسینی اظهار کرد: تا این ساعت از روز سه شنبه استان در وضعیت هشداردهنده قرار ندارد زیرا سامانه جدید بارشی که از سمت غرب وارد کشور می شود تأثیرات پراکنده ای در برخی از نقاط استان را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: مطابق پیش بینی هواشناسی استان از روز پنجشنبه موج بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می شود که احتمال تأثیرات پراکنده آن طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (1و 2 اردیبهشت) در برخی نقاط استان به صورت پراکنده محتمل خواهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: طبق گزارش هواشناسی استان، پیش بینی اخیر آب وهوای هرمزگان شرایط تردد به جزایر خلیج فارس تا روزهای پایانی هفته مساعد است.

صفا ایسینی مطرح نمود: تمامی هشدارهای لازم در صورت بروز حوادث جوی از سوی ستاد بحران استان به اطلاع مردم خواهد رسید و از مردم تقاضا می شود به اخبار غیر از منابع موثق اداره کل مدیریت بحران استان توجه نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 179

به "بارندگی پراکنده در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارندگی پراکنده در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید