ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک مستقر می شود

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران-بخشدار کهریزک گفت: ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک مستقر می شود.

ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک مستقر می شود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، امین بابایی بخشدار کهریزک در جلسه معین تکلیف استقرار ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک، اظهار کرد: به منظور ارتقا امنیت ترافیکی شهر، مجموعه بخشداری و شهرداری کهریزک آمادگی لازم جهت ساخت و تجهیز ایستگاه پلیس راهور را در مجاور یکی از معابر اصلی شهر دارد که با اجرای این طرح فضای مناسبی برای رانندگان و کاهش میزات تخلفات و تصادفات فراهم می کند.

وی افزود: این اقدام با هدف ارائه خدمات بیشتر پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان و رانندگان عبوری از این شهر صورت می گیرد.

بخشدار کهریزک خاطر نشان کرد: برقراری نظم ترافیکی و سرعت بخشیدن به حضور پلیس در صحنه تصادفات احتمالی از جمله اهداف استقرار ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک است.

بابایی گفت: پوشش ترافیکی راستاهای منتهی محور تهران- قم و به ویژه کنترل ترافیکی راستا بهشت زهرا(س) نیاز به انتظام بخشی و ارائه خدمات ترافیکی را مضاعف می کند که در این راستا با تمهیدات ویژه پلیس راهور و شهرداری کهریزک برنامه ریزی های لازم جهت تحقق این امر اجرا شده است.

وی افزود: طی هماهنگی های اجرا شده مقرر شد، شهرداری کهریزک ظرف مدت 10 روز، 2 خودرو در اختیار پلیس راه فاتب قرار دهد.

بخشدار کهریزکدر سرانجام اظهار کرد: تلاش بر این است تا با همراهی و هم افزایی دستگاه های بخشی و نیروی انتظامی بتوان اقدامات مؤثری در زمینه تأمین نظم و امنیت منطقه انجام داد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1466

به "ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک مستقر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه پلیس راهور در شهر کهریزک مستقر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید