العامری: برای بیرون راندن تروریسم و نیروهای بیگانه از پای نخواهیم نشست

به گزارش کی آنلاین، رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به حمله شب گذشته عناصر گروه تروریستی داعش به نیروهای سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که ما در راه بیرون راندن تروریسم و نیروهای بیگانه از خاک کشور از پای نخواهیم نشست.

العامری: برای بیرون راندن تروریسم و نیروهای بیگانه از پای نخواهیم نشست

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه ای گفت: من یاد و خاطره شهید ابوعلیاء الحسینوی و همرزمانش را که با وی در راه دفاع از عراق در برابر تروریسم کور شهید شدند، گرامی می دارم.

وی افزود: شهید الحسیناوی در راه مقابله با رژیم دیکتاتوری و تروریسم پلید القاعده و همه نبردها علیه تروریسم داعشی نفرت انگیز شرکت داشت.

العامری گفت: ما به احترام و وفاداری به همه شهیدان، عهدی را که بسته ایم، حفظ خواهیم کرد. ما تا ساختن یک عراق آزاد، مستقل، باثبات و عاری از تروریست ها و همه نیروهای بیگانه از راستا منحرف نخواهیم شد و حاکمیت ملی کامل با هر اندازه جانفشانی که نیاز باشد، تحقق خواهد یافت.

در حمله شب گذشته عناصر گروه تروریستی داعش به نیروهای تیپ 22 سازمان الحشد الشعبی در اطراف ناحیه العیث در منطقه حمرین در استان صلاح الدین 11 نیروی سازمان الحشد الشعبی از جمله حسین سعیدان گاطع ابو علیاء الحسیناوی فرمانده گردان سوم تیپ 22 شهید و 12 نفر دیگر زخمی از این نیروها شدند.

سازمان الحشد الشعبی و فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه های جداگانه ای با گرامیداشت یاد این شهیدان تاکید کردند که مبارزه با تروریسم ادامه خواهد یافت.

ائتلاف الفتح عراق نیز به نوبه خود در بیانیه جداگانه ای یاد و خاطره شهیدان الحشد الشعبی و دلاوریهای آنها را گرامی داشت.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را گفت اما عناصر و هسته های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود این عناصر تروریستی تلاش می کنند، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1450

به "العامری: برای بیرون راندن تروریسم و نیروهای بیگانه از پای نخواهیم نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العامری: برای بیرون راندن تروریسم و نیروهای بیگانه از پای نخواهیم نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید