آمار فروش گوشی های هواوی همچنان رو به افزایش است

به گزارش کی آنلاین، 2018 سال بسیار پرماجرایی برای هواوی بود ولی با وجود این مسائل، در دو فصل اقتصادی، پیروز به پشت سر گذاشتن اپل در زمینه فروش گوشی های هوشمند شد و روی هم رفته در این سال توانست بعد از سامسونگ و اپل مقام سوم را از آن خود کند. این شرکت در سال گذشته حدود 206 میلیون گوشی روانه بازار کرد که این رقم برای سال 2017 تنها 153 میلیون دستگاه بود.

آمار فروش گوشی های هواوی همچنان رو به افزایش است

حالا با توجه به گزارش اقتصادی مربوط به عملکرد در نخستین فصل 2019، می توان گفت که شرکت هواوی همچنان در راستا پیشرفت قدم برمی دارد و به تصاحب صندلی سامسونگ در سال 2020 نزدیک تر شده است. طبق این گزارش، هواوی بین ماه های ژانویه و مارس 2019 پیروز به فروش 59 میلیون گوشی شده که افزایش حدودا 50 درصدی نسبت به آمار فروش 39 میلیون گوشی در مدت مشابه سال 2018 را نشان می دهد. این یعنی به احتمال زیاد هواوی بار دیگر توانسته اپل را پشت سر بگذارد زیرا این شرکت در مدت مشابه سال گذشته 52 میلیون آیفون را روانه بازار نموده که با توجه وضعیت فروش آیفون ها، در امسال این آمار پایین تر خواهد بود.

از آنجایی که اپل برای افزایش آمار فروش آیفون ها به احتمال زیاد به چندین ماه دیگر احتیاج دارد و طی این مدت هواوی می تواند همچنان آمار فروش خود را افزایش دهد، پس این فاصله در سال 2019 تا حد زیادی بیشتر از گذشته خواهد شد. روی هم رفته، انتظار می رود که هواوی در سال 2019 بتواند 250 تا 260 میلیون گوشی را بفروشد که البته این رقم برای تصاحب صندلی سامسونگ کافی نیست ولی با توجه به این رشد می تواند در سال آینده جانشین سامسونگ به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند گردد.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم که طی نخستین فصل اقتصادی 2019، هواوی پیروز به اخذ درآمد 27 میلیارد دلاری شده که 39 درصد بیشتر از مدل مشابه سال گذشته است. همچنین بخش های مربوط به تجهیزات مخابراتی و گجت های مصرفی این شرکت رشد قابل توجهی داشته اند و انتظار می رود تا سرانجام سال 2019 درآمد دریافتی این بخش ها دوبرابر گردد. تمام این موارد نشان می دهد که علی رغم تمام کوشش های آمریکا برای محدود کردن شرکت هواوی، این شرکت همچنان در بخش های مربوط به گوشی های هوشمند و تجهیزات مخابراتی فروش قابل توجهی دارد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 183

به "آمار فروش گوشی های هواوی همچنان رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فروش گوشی های هواوی همچنان رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید