آلگری: نتیجه بازی رفت ما را مغرور کرد، تصور کردیم همه چیز تمام شده است

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که مغرور شدن تیمش به نتیجه بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا باعث به دردسر افتادن در بازی برگشت بوده است.

آلگری: نتیجه بازی رفت ما را مغرور کرد، تصور کردیم همه چیز تمام شده است

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری شب گذشته (چهارشنبه) یکی از ترسناک ترین شب های دوران مربیگری اش را در یوونتوس تجربه کرد، زمانی که تیمش در ورزشگاه جوزپه مه آتزا 3 بر صفر به اینتر باخت. نتیجه ای که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه یوونتوس به نفع بانوی پیر رقم خورد، در بازی برگشت به نفع نراتزوری تکرار شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، جایی که بانوی پیر با پیروزی 5 بر 3 راهی بازی فینال شد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: رسیدن به فینال آسان نبود، چرا که برنامه بازی های ما بسیار فشرده است. اول از همه باید به بازیکنانم به خاطر کارهایی که انجام می دهند، تشکر کنم. واقعیت این است که در 70 دقیقه از بازی اصلاً خوب کار نکردیم. بازیکنان اینتر به شدت می دویدند و از زمانی که بازی آغاز شد به ما فشار آوردند و گل هایی زدند که بازی را به وقت های اضافی کشاند. پس از آن اما در ضربات پنالتی پیروز شدیم و به هدف مان رسیدیم.

وی ادامه داد: گل اول اینتر به نظرم می توانست خطا باشد اما باید در آن صحنه بهتر دفاع می کردیم و به حریف اجازه نمی دادیم موقعیت گلزنی به دست آورد. گل دوم اشتباه بازیکنان خودمان بود و سومی هم پنالتی بود که بعد از یک پاس 50 متری رخ داد. پس ما باید بهتر از این ها کار کنیم. انتظار داشتم که اینتر ما را به دردسر بیندازد و بارها در کنفرانس های خبری ام قبل از بازی هم گفته بودم که صعود ما قطعی نشده است. شاید اگر نتیجه بازی رفت تساوی بدون گل بود، بازیکنان ما با رویکرد بهتری به میدان می آمدند. پیروزی 3 بر صفر در بازی رفت سبب شده بود کار را تمام شده و صعودمان را قطعی فرض کنیم. من قبلاً هم تجربه چنین اتفاقاتی را داشته ام، زمانی که میلان، آرسنال را در بازی رفت 3 بر صفر برد و در بازی برگشت در لندن 4 بر صفر باخت.

آلگری در انتها مطرح نمود: این هم بخشی از فرایند پخته شدن تیم ما است، چون بازیکنان جوان ما فهمیدند همیشه کار به آن آسانی که به نظر می رسد نیست. آنها یاد گرفتند که باید بهتر از این بازی کنند. اینتر بابت بازی که انجام داد شایسته تحسین است و ما مستحق انتقاد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 656

به "آلگری: نتیجه بازی رفت ما را مغرور کرد، تصور کردیم همه چیز تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: نتیجه بازی رفت ما را مغرور کرد، تصور کردیم همه چیز تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید