آخرین شرایط پروازها در هوای برفی امروز

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد که با توجه به شرایط بد جوی و نداشتن دید کافی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی از این فرودگاه و به مقصد این فرودگاه با تاخیر انجام می گردد. اما تا به امروز برای هیچ کدام از پروازهای داخلی و خارجی امروز گزارشی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر لغو آنها نداشته ایم.

آخرین شرایط پروازها در هوای برفی امروز

به گزارش خبرنگاران، در هوای کم سابقه برفی امروز (یکشنبه) که پایتخت را سفیدپوش نموده است، بعضی پروازهای داخلی با مشکل و تاخیر روبرو شده اند و بعضی از رسانه ها خبر از لغو این پروازها داده اند.

در این باره رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - به خبرنگاران گفت: شرایط بد جوی امروز باعث شده دید در فرودگاه های مختلف مانند مهرآباد، تبریز و غیره کاهش پیدا کند و این مساله سبب می گردد پروازهای داخلی با تاخیر روبرو شوند، چراکه ساعاتی دیگر شرایط فرودگاه ها از نظر دید افقی بهتر می گردد و پروازها از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این که تا به امروز هیچ گزارشی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر لغو پروازهای داخلی و خارجی نداشتیم، اضافه نمود: پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در حال اجرا است و فقط پروازهای داخلی آن هم در شرایط جوی مانند تهران با تاخیر همراه شده که از مسافران می خواهیم در این شرایط برنامه ریزی خود را دقیق تر نمایند و برای کسب اطلاعات پروازشان قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن 199 برای پروازهای داخلی و با شماره تلفن 096330 برای اطلاع از پروازهای خارجی تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 717

به "آخرین شرایط پروازها در هوای برفی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروازها در هوای برفی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید