از اندونزی، عضو تیم ملی شطرنج نابینایان: برای کسب طلا حریفان آسانی ندارم

به گزارش کی آنلاین، عضو تیم ملی شطرنج نابینایان کشورمان گفت که برای اینکه مدال طلای مسابقات پاراآسیایی را به دست بیاورد، حریفان سختی پیش رو دارد.

از اندونزی، عضو تیم ملی شطرنج نابینایان: برای کسب طلا حریفان آسانی ندارم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ملیحه صفایی در سرانجام دور دوم رقابت شطرنج نابینایان سومین دوره بازی های پاراآسیایی گفت: برای رسیدن به نهایت موفقیت که کسب مدال طلای این بازی هاست، حریف آسان وجود نخواهد داشت و باید با تمام قوا مقابل رقیبان حاضر شویم.

وی درباره نتایج دو دور این رقابت ها گفت: با وجود آنکه رقیبان من ضعیف نبودند، توانستم در دو بازی نخست خود در این تورنمنت به پیروزی برسم و کوشش می کنم این روند تا سرانجام دور هفتم ادامه داشته باشد. مربی تیم ملی شطرنج نابینایان: امیدوار به کسب 3 یا 4 مدال هستیم

عضو تیم ملی شطرنج نابینایان درخصوص سطح مسابقات پاراآسیایی گفت: رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است و حریف آسان وجود ندارد، اما شطرنج بازان هند و کشور میزبان، مهمترین رقبای من به شمار می روند.

به گزارش خبرنگاران، صفایی در دور نخست این رقابت توانست حریف میانماری خود را شکست دهد و در دور دوم نیز بر محمدی راد، دیگر شطرنج باز کشورمان غلبه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 62

به "از اندونزی، عضو تیم ملی شطرنج نابینایان: برای کسب طلا حریفان آسانی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، عضو تیم ملی شطرنج نابینایان: برای کسب طلا حریفان آسانی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید