گرشاسبی : شاید به فتحی اطلاعات غلط می دهند، نتیجه سوپرجام تغییر نمی کند

به گزارش کی آنلاین، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می گوید باشگاه پرسپولیس کاملا قانونمند عمل نموده است.

گرشاسبی : شاید به فتحی اطلاعات غلط می دهند، نتیجه سوپرجام تغییر نمی کند

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی درباره ماجراهای سوپرجام اظهار کرد: با احترام نسبت به هواداران استقلال باید بگویم از بعضی اظهارات مسئولان و مدیران استقلال بسیار متعجب هستیم. این حرف ها شبیه شوخی است! موارد مطرح گردیده به قدری دور از بدیهیات فوتبال و قوانین است که دیگر نیازی به اشاره ما نیست و مردم و رسانه ها خوب می توانند قضاوت نمایند. هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند ما در باشگاه پرسپولیس کاملا قانونمند عمل نموده و از حق و حقوق باشگاه و آنها دفاع می کنیم.

او اضافه کرد: به هواداران استقلال هم احترام می گذاریم. آنها هم بدانند ما در تاریخ مقرر آماده بازی بودیم و استقلال حاضر به بازی نشد و تمام اصرارها نیز بی فایده ماند. این مستندات غیرقابل انکار هستند. سوپرجام باید پیش از آغاز لیگ انجام می شد و همه وقت کافی برای برنامه ریزی داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: هواداران پرسپولیس نیز بدانند که با وجود این مستندات محکم و قانونی نتیجه تغییر نمی نماید چون قواعد و قوانین روشن و شفاف هستند و البته جام بعدی را هم در زمین مسابقه از استقلال خواهیم گرفت. باشگاه استقلال چون مدارک محکمه پسندی ندارد فرار رو به جلو می نماید ولی این هم فایده ای نخواهد داشت. به نظر می رسد برای ایشان هم محرز است که حق با پرسپولیس است ولی با این صحبت ها علاوه بر فرار رو به جلو می خواهند برای عوامل برقراری قانون هزینه ایجاد نمایند.

گرشاسبی توضیح داد: از صحبت های آقای فتحی برمی آید که ایشان به شکل دقیق در جریان امر قرار ندارند چون انتظار می رود با توجه به صندلی هایی که داشته اند قوانین را بدانند. جلسه ای که در شورای تامین برگزار گردیده بود دورهمی یا دعوت برای ناهار و دیدار دوستانه نبود بلکه یک جلسه امنیتی برای آنالیز نحوه برگزاری مسابقه سوپرجام و برقراری نظم و امنیت آن بود. در آن جلسه باشگاه استقلال رسما بیان کرد که در مسابقه حاضر نخواهد شد. آقای فتحی در آن جلسه نبود و به نظر می رسد در جریان ریز مسائل نیستند که چنین اظهارنظرهایی دارند، شاید هم اطلاعات نادرستی به ایشان داده اند اما اگر دم از جوانمردی می زنیم باید صادقانه صحبت کنیم.

باشگاه پرسپولیس هم اگر قرار بر حضور در این دیدار نبود برنامه آماده سازی خود را به شکل دیگری انجام می داد ولی استقلال حاضر به حضور در بازی نشد و باید با تبعات این تصمیم روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 19

به "گرشاسبی : شاید به فتحی اطلاعات غلط می دهند، نتیجه سوپرجام تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی : شاید به فتحی اطلاعات غلط می دهند، نتیجه سوپرجام تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید