کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب موسیقی کشور را دارد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، امین مرادی پنجشنبه شب در نشست اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران با استاندار کردستان در سخنانی گفت: در راستای معرفی بخشی از ظرفیت ها و همچنین شناسایی استعداد های بی نظیر استان کردستان در بخش موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان طی دو روز اخیر میزبان اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران بود.

کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب موسیقی کشور را دارد

وی با اشاره به جزئیات برنامه های این سفر دو روزه، عنوان نمود: خوشبختانه در جریان این سفر اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران از نزدیک در جریان استعدادها و همچنین فعالیت های بخش موسیقی در استان کردستان قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج بسیار خوب این سفر در راستای توجه بیشتر به بخش موسیقی در استان کردستان، اضافه کرد: در جریان این سفر دو روزه بخش زیادی از جوانان نوجوانان و فعالان عرصه موسیقی موفق شدند با اساتید بنام این عرصه در کشور ارتباط گرفته و از تجربیات آنها در راستای توسعه و تقویت فعالیت های کاری خود بهره مند شوند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به وجود ظرفیت های بی نظیر موسیقی در استان کردستان، یادآور شد: به اذعان این اساتید و همچنین با توجه به وضعیت موجود کردستان ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب موسیقی در کشور را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از تمامی ظرفیت های در اختیار خود برای توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری بهره برداری خواهد نمود، اضافه کرد: ما در این راستا هیچ محدودیتی در خصوص حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر به دلیل نوع فعالیت آنها نداریم.

وی با بیان این که حوزه هنری متعلق به هنرمندان و فعالان این عرصه است، یادآور شد: حوزه هنری متعلق به هیچ جریان جناح و گروه خاصی نیست و به همین دلیل از تمامی هنرمندان سطح استان با توجه به توانمندی های خود حمایت خواهد نمود.

وی ضمن تقدیر از حمایت های استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بیان نمود: انتظار می رود در سایه این حمایت ها همچنان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بتواند در راستای خدمت به فرهنگ و هنر این استان در عرصه حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 36

به "کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب موسیقی کشور را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب موسیقی کشور را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید