هزینه برای ورزش در اسلامشهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، مسعود مرسلپور بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی در شهرستان اسلامشهر که با حضور رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردید طی سخنانی گفت: باید زمینه را برای حضور و سرمایه گذاری هر چه بیشتر بخش خصوصی در حوزه ورزش تسهیل و تسریع کنیم.

هزینه برای ورزش در اسلامشهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد

وی اضافه کرد : بر اساس برنامه ششم توسعه کشور و به پیشنهاد مجلس شورای اسلامی دولت، بخش عظیمی از تصدی گری خود را در حوزه ورزش به بخش خصوصی واگذار نموده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان این که شهرستان اسلامشهر از ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه ورزش برخوردار است و قهرمانان ورزشی اسلامشهر در طول سال افتخارات ملی و جهانی بسیاری کسب می نمایند، گفت: هر چه در زمینه ایجاد زیرساخت ها و اماکن ورزشی سرمایه گذاری کنیم ورزشکاران با استعداد و موفقی در این شهرستان رشد نموده و برای اسلامشهر ، استان تهران و کشورمان افتخار آفرینی خواهند کرد و باید بگوییم که هزینه برای ورزش در اسلامشهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد.

مرسلپور بیان داشت: یکی از اولویت های دولت حمایت از بخش خصوصی است که در این راستا سرمایه گذاران بخش خصوصی اسلامشهر اقدام به احداث این مجموعه ورزشی کردند و امروز این استادیوم مورد افتتاح نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 94

به "هزینه برای ورزش در اسلامشهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه برای ورزش در اسلامشهر نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید