نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار گردید

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، بعد از ظهر سه شنبه نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور با حضور شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور و به میزبانی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار گردید.

نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار گردید

در این نشست فرماندار دماوند طی سخنانی به تشریح وضعیت این شهرستان پرداخت و گفت: شهرستان دماوند به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان تهران و به لحاظ جمعیت سیزدهمین شهرستان استان هست.

مجید صفری اضافه نمود: دماوند تنفس گاه پایتخت هست و به همین دلیل مسائل آن را باید به صورت ملی دید و برای برطرف آن برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به موضوع ساخت وسازهای غیرمجاز توضیح داد: ساخت وساز غیرمجاز در بخش آب، محیط زیست، منابع طبیعی و غیره شهرستان را با مشکل روبه رو ساخته که ما درصدد کنترل و ساماندهی آن هستیم و اقدامات ارزشمندی با هماهنگی سازمان ها و نهادها تاکنون انجام شده است.

فرماندار دماوند گفت: درگذشته برخی از تصمیمات خارج از شهرستان اتخاذ می شد و نماینده دولت در شهرستان در این موارد هیچ اراده ای نداشت که سعی شد در دوره جدید ازاین گونه تصمیمات جلوگیری گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند اضافه نمود: در بخش گردشگری برنامه ریزی های مناسبی انجام شده که مسافران و گردشگران بتوانند از آن استفاده نمایند ضمن اینکه به اشتغال و توسعه اقتصادی روستا یاری گردد.

وی در انتها با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ستاد دهه مبارک فجر در فرمانداری تشکیل و به این مناسبت پروژه های خوبی مورد بهره برداری خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 109

به "نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید