عذاب طرفداران منچستریونایتد ادامه دارد

به گزارش کی آنلاین، منچستریونایتد که بحران سختی را تجربه می نماید مقابل والنسیا هم نمایش ضعیفی داشت و بازی را با تساوی بدون گل به خاتمه برد. واکنش طرفداران یونایتد به این بازی مطابق انتظار سوت های اعتراض آمیز در خاتمه بازی بود.

عذاب طرفداران منچستریونایتد ادامه دارد

در خط میانی منچستر خلاقیتی دیده نمی شد و خط حمله این تیم به ندرت فرصتی به دست آورد. به نظر می رسد مورینیو با منچستر به بن بست رسیده و ادامه این روند برای باشگاه چاره ای جز برکناری این مربی باقی نمی گذارد.

اسمالینگ: باید قوی باشیم

کریس اسمالینگ، مدافع یونایتد درباره این بازی گفت: در نیمه دوم بهتر شدیم و فکر می کنم باید بابت نزدن گل پیروزی ناراحت باشیم. ما شایسته این گل بودیم. دوره سختی را پشت سر می گذاریم، ولی نباید دلسرد شویم. باید متحد باشیم تا از این وضعیت عبور کنیم. ما با تمام وجود کوشش می کنیم. ما بازیکنان مستعدی در اختیار داریم. باید از نظر ذهنی قوی باشیم.

صدرنشینی یوونتوس

در گروه H یوونتوس موفق شد با هتریک دیبالا یانگ بویز سوئیس را شکست دهد و با شش امتیاز صدرنشین گردد. منچستر با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد. دو بازی بعدی منچستر در لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و رونالدو خواهد بود. البته معلوم نیست تا آن موقع مورینیو روی نیمکت منچستر باقی مانده باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 60

به "عذاب طرفداران منچستریونایتد ادامه دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عذاب طرفداران منچستریونایتد ادامه دارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذاب طرفداران منچستریونایتد ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید