شعار علیه بازیکنی که دل طرفداران را خون کرد، کینه هنوز در دلهاست!

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی قائم شهر از هفته ششم لیگ برتر و از ساعت 20 و 30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

شعار علیه بازیکنی که دل طرفداران را خون کرد، کینه هنوز در دلهاست!

* با توجه به روز و زمان بازی، استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامده و هواداران و تماشاگران زیادی به ورزشگاه نیامده بودند.

* حدود 2 هزار طرفدار نساجی در ورزشگاه حاضر گردیده و تیم خود را تشویق می کردند.

*هواداران پرسپولیس علیه مهدی هاشمی نسب مدافع سابق قرمزپوشان که به استقلال پیوسته بود شعار دادند و به وی توهین کردند. کینه جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال هنوز در دل سرخ هاست. با توجه به اینکه کادر فنی نساجی قائم شهر همگی از بازیکنان پیشین استقلال بودند مورد توهین هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

*هواداران نساجی قائم شهر با شور و هیجان خاصی تیم خود را تشویق نموده و از جواد نکونام سرمربی این تیم خواستند برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا نمایند.

* هواداران پرسپولیس که تیمشان را قهرمان سوپرجام باشگاههای ایران می دانند سرود قهرمانی سر داده و این قهرمانی را افتخاری دیگری برای باشگاه پرسپولیس دانستند.

* هواداران نساجی، محمد عباس زاده را بیشتر از سایر بازیکنان تشویق کردند.

* به دلیل اختلاف یکی از عکاسان ورزشی با دو تن از اعضای تیم نساجی قائم شهر اجازه ورود به این عکاس به ورزشگاه داده نشد و او را از ورزشگاه آزادی بیرون کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 43

به "شعار علیه بازیکنی که دل طرفداران را خون کرد، کینه هنوز در دلهاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار علیه بازیکنی که دل طرفداران را خون کرد، کینه هنوز در دلهاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید