سیدجلال حسینی: گل های بدی دریافت کردیم، طرفداران پرسپولیس خود را برای یک روز بزرگ آماده نمایند

به گزارش کی آنلاین، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز روی ضدحملات خطرناک بود و ما گل های بدی را در بازی با این تیم دریافت کردیم.

سیدجلال حسینی: گل های بدی دریافت کردیم، طرفداران پرسپولیس خود را برای یک روز بزرگ آماده نمایند

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی در انتها دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی 2 بر صفر تیم کاشیما آنتلرز همراه شد، گفت: بازی خیلی سختی بود و بازیکنان همه کوشش خود را انجام دادند. هنوز چیزی تمام نشده است و نیمه دوم این بازی باقی مانده که در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. ان شاءالله با یاری طرفداران مان بتوانیم بازی را برای حریف سخت کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که داوری بازی را چطور دیده است؟، یادآور شد: داور تحت تأثیر بازی قرار گرفته بود. به هر صورت بازیکنان ما خیلی در این مسابقه کوشش کردند و حریف روی ضدحملات بسیار خطرناک بود. ما از اول مسابقه بالا بازی می کردیم و این طور نبود که بخواهیم فقط دفاع کنیم. ما گل های بدی را دریافت کردیم و برای بازی برگشت به یاری طرفداران خیلی احتیاج داریم تا بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

حسینی درباره بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من همین جا از طرفداران مان می خواهم خود را برای بازی برگشت آماده نمایند تا ان شاءالله با یاری آنها یک روز بزرگ و تاریخی را در استادیوم آزادی رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 86

به "سیدجلال حسینی: گل های بدی دریافت کردیم، طرفداران پرسپولیس خود را برای یک روز بزرگ آماده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: گل های بدی دریافت کردیم، طرفداران پرسپولیس خود را برای یک روز بزرگ آماده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید