رفیعی: همه بازیکنان فولاد خوب بودند، به جز من، با مرادیان جروبحث نکردم، صدایمان به هم نمی رسید

به گزارش کی آنلاین، هافبک تیم فوتبال فولاد گفت: همه بازیکنان ما امروز عملکرد خوبی داشتند جز من.

رفیعی: همه بازیکنان فولاد خوب بودند، به جز من، با مرادیان جروبحث نکردم، صدایمان به هم نمی رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سروش رفیعی پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: روند رو به رشدی را طی می کنیم. بازی سختی بود و می دانستیم این طور است. استقلال تیم بزرگی است و در استادیوم آزادی مقابل هواداران خود فشار زیادی آورد. سعی کردیم در این بازی دفاع کنیم و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی چشم داشتیم. فکر می کنم روز بدی را سپری نکردیم. تبریک می گویم به خط دفاع مان و دفاع تیمی مان و همچنین احسان مرادیان دروازه بان جوان تیم مان.

وی در مورد اینکه خط هافبک تیم فولاد عملکرد خوبی در این مسابقه داشت، گفت: امروز در همه خطوط خوب بودیم، به جز من. خدا را شکر حداقل با یک امتیاز استادیوم آزادی را ترک کردیم.

هافبک فولاد درباره اینکه عده ای اعتقاد دارند تیم آنها وقت تلف نموده است، گفت: در چند صحنه واقعاً بازیکنان ما با بازیکنان حریف برخورد کردند و حتی در چند صحنه هم مجبور به تعویض شدند. فکر نمی کنم به طور کلی هدفی برای وقت تلف کردن داشته باشیم.

رفیعی درباره صحنه درگیری لفظی اش با احسان مرادیان در بین دو نیمه مطرح نمود: شما می دانید که هیچ وقت درگیری برای من پیش نمی آید، در آن صحنه با توجه به اینکه صدا در استادیوم زیاد بود صدای من به مرادیان و همچنین صدای او به من نمی رسید و به همین دلیل نمی فهمیدیم که چه می گوییم.

وی در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه او سر دادند، گفت: علیه من! من چیزی نشنیدم. فکر می کنم هواداران باشگاه بزرگ استقلال بسیار محترم اند و برای من هم از ابتدا قابل احترام و بزرگ بودند و خواهند بود.

هافبک فولاد در واکنش به این پرسش که آیا از عملکرد خودش تا اینجای فصل رضایت دارد یا خیر؟ مطرح نمود: هنوز نه، من یک مقدار آسیب دیدگی در مچ پایم دارم و امروز هم در همان دقایق ابتدایی مچ پایم پیچ خورد. فکر می کنم رفته رفته بهتر شوم و اگر شرایط بدنی ام بهتر گردد عملکرد خوبی خواهم داشت.

رفیعی در خاتمه گفت: مطمئن باشید فولاد با کادر فنی، مدیریت و بازیکنانی که دارد می تواند جزو مدعیان لیگ باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 18

به "رفیعی: همه بازیکنان فولاد خوب بودند، به جز من، با مرادیان جروبحث نکردم، صدایمان به هم نمی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: همه بازیکنان فولاد خوب بودند، به جز من، با مرادیان جروبحث نکردم، صدایمان به هم نمی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید