خیبربرای هیچ مسئولی مهم نیست، جلوی بازیکنانم احساس شرمندگی میکنم

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، مهرداد خادمی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تساوی خانگی خیبر خرم آباد مقابل بعثت کرمانشاه گفت: رقابت امروز بازی خوب و جان داری بود؛ این بازی دو بخش بود که بخش نخست آن را ما خوب بازی کردیم و بخش دوم را بعثت خیلی بهتر از ما بازی کرد؛ اگر در نیمه اول گل می زدیم شرایط پیروزی را داشتیم.

خیبربرای هیچ مسئولی مهم نیست، جلوی بازیکنانم احساس شرمندگی میکنم

وی با بیان اینکه ما در خیبر داریم به روزمرگی روزگار می گذرانیم، با تمام مسائل و سختی ها، توضیح داد: تیم ما یک تیم دورهمی است و باشگاه نیست؛ با یکسری آدم عاشق و دلسوز روی سکو ها که یار و یاور ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی برایش مهم نیست که خیبری هم هست، اضافه نمود: اگر سقوط کنیم 100 تا گُل بخوریم برای کسی مهم نیست، پیروز هم شویم برای کسی مهم نیست.

خادمی ادامه داد: ما داریم با زندگی خود بازی می کنیم، یکسری آدم عاشق و بازیکن که از جان خود مایه می گذارند؛ در این شرایط اقتصادی بد که یک کفش فوتبال دو میلیون تومان است؛ دریغ از یک آب معدنی که به ما بدهند.

وی با اشاره به اینکه جز اینکه احساس شرمندگی کنم جلوی بازیکنان حرفی برای گفتن ندارم، گفت: امیدواریم در روزهای آینده و در بازی های بعدی خود نتیجه خوبی بگیریم؛ دیر آغاز نموده ایم اما به هر روی انسان به امید زنده است و دنبال این هستیم در هفته های آینده بهتر کار کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در بخش دیگری از مصاحبه خود با بیان اینکه 100 درصد هزینه های باشگاه را از حساب شخصی پرداخت می کنم، توضیح داد: فکر نمی کنم کسی از مسئولین بداند خیبری وجود دارد و هست؛ هیچکدام از مسئولین پای کار این تیم نیستند و تیم بی صاحب است؛ بی یار و یاور و پشتیبانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 52

به "خیبربرای هیچ مسئولی مهم نیست، جلوی بازیکنانم احساس شرمندگی میکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیبربرای هیچ مسئولی مهم نیست، جلوی بازیکنانم احساس شرمندگی میکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید