تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassins Creed IV: Black Flag

به گزارش کی آنلاین، بازی Assassins Creed IV: Black Flag سفری شگفت انگیز به دوره طلایی دزدان دریایی در ابتدای قرن هفدهم دارد که تجربه بازی را برای گیمر هیجان انگیزتر می نماید.

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassins Creed IV: Black Flag

به گزارش خبرنگار ، تجربه بازی های گوناگون، به خصوص بازی های تاریخی که انسان را به دوره ای خاص می برد و با افرادی خاص تر آشنا می نماید بسیار شگفت انگیز و لذت بخش است، البته این موضوع را نباید نادیده بگیریم که این هیجان انگیز بودن بستگی به گیمر و سلایق وی نیز دارد.

حال با این صحبت ها امروز میخواهد تا شما را با بازی Assassins Creed IV: Black Flag ، آشنا نماید.

از هر نظری که به بازی Assassins Creed IV: Black Flag نگاه کنید ناخودآگاه به این نتیجه می رسید که با یک بازی فوق العاده طرف هستید و قرار است به معنای واقعی کلمه از بازی کردن آن لذت ببرید.

این بازی تمام هیجان و لذتی را که از یک بازی رایانه ای انتظار می رود را برای ما به همراه خواهد داشت؛ از شخصیت اصلی جذاب و بی خیال بازی گرفته تا نبرد های بی نظیر دریایی، دنیایی بسیار زیبا و وسیع برای اکتشاف، قابلیت های شخصی سازی بسیار عالی برای کشتی و شخصیت اصلی بازی (که آن را بسیار شبیه به یک عنوان نقش آفرینی دنیا آزاد نموده بود و اتفاقا همین استفاده از المان های نقش آفرینی برگ برنده Assassins Creed IV: Black Flag بود و لذت آن را برای گیمر چند برابر نموده بود).

در بازی Assassins Creed IV: Black Flag به دوره طلایی دزدان دریایی در ابتدای قرن هفدهم سفر می کنیم و در قالب شخصیتی به نام Edward Kenway که پدربزرگ کانر یعنی شخصیت اصلی نسخه سوم و همینطور پدر Haytham Kenway است به بازی ادامه می دهیم.

البته باید گفت؛ شخصیتی که از هر دوی این افراد جذاب تر است و بیشتر با گیمر ارتباط برقرار می نماید (اساسین هم اساسین های قدیم).

بازی به مانند تمامی شماره های قبلی این سری، در دو دوره زمانی روایت می گردد؛ یعنی زمان حال و همینطور یک دورۀ تاریخی که همانطور که گفتیم این بار اتفاقات این بخش بازی در دوره طلایی دزدان دریایی در ابتدای قرن هفدهم رقم می خورد.

پس از این که شاهد مرگ Desmond Miles در انتها نسخه سوم این سری بودیم، شرکت آبسترگو پیروز شد به قابلیتی دست پیدا کند که به وسیله حافظه ژنتیکی Desmond، به مشاهده سرگذشت اجداد وی بپردازد و در اصل داستان این سری و این فرنچایز سودآور را برای یوبیسافت ادامه دهد!

گرافیک پر فراز و نشیب ترین بخش بازی Assassins Creed IV: Black Flag است که مانند سایر بخش های بازی در سطح بسیار بالا عمل ننموده است. البته اگر بخواهیم به طور کلی در خصوص گرافیک بازی نظر دهیم، می توان گفت بازی تقریبا نمره قبولی می گرد اما وجود ضعف های نسبتا پرتعداد به ویژه در مبحث گرافیک فنی، گیمر را آزار می دهد.

در ابتدای بحث گرافیکی بازی مطابق معمول با گرافیک فنی شروع می کنیم. نسخه نسل هشتمی Assassins Creed IV به صورت روان و راحت اجرا می گردد و مشکل خاصی ندارد اما تنها کافیست تا تعداد افراد حاضر در صحنه بازی مقداری زیاد گردد تا بسته به تعداد آن ها شاهد افت فریم های گا هاً وحشتناکی در بازی باشیم، به طوری که در بعضی مواقع بسیار آزاردهنده می شوند و روی تجربه شما از بازی اثر منفی می گذارند.

در انتها باید به این موضوع اشاره نمود که سازندگان بار دیگر با حفظ تعادل مثال زدنی میان بخش های متعدد و فراوان گیم پلی توانسته اند محصولی ارزشمند و بسیار سرگرم نماینده را روانه بازار نمایند؛ و بار دیگر با روایت داستانی مرموز علامت سوال های بیشتری در ذهن هواداران خود به وجود آورند و میل به پیگیری داستان نسخه های آینده را تا حدودی تضمین نمایند و گرایش به سوی برهه زمانی قرن هجدهم و ماجرا های مرتبط به دزدان دریایی بهترین اتفاقی بود که می توانست برای این سری بیفتد، سری ای که پس از شماره دوم مبتلا به تکرار و درجا زدن شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 137

به "تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassins Creed IV: Black Flag" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassins Creed IV: Black Flag" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassins Creed IV: Black Flag"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید