بازی کردن در اهواز سخت است، برای تساوی نیامده بودیم

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، علی دایی امشب پس از پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری خاتمه بازی قبل از شروع صحبت هایش از صحبت کردن با دوربین های صدا و سیما خودداری کرد و اظهار داشت که جایی که لوگوهای صدا و سیما باشد من صحبت نمی کنم

بازی کردن در اهواز سخت است، برای تساوی نیامده بودیم

وی همچنین در مورد بازی مطرح کرد: بازی سختی در اهواز داشتیم چرا که با این شرایط آب و هوایی اهواز بازی کردن بسیار سخت است.

دایی ادامه داد: با آنالیز بازی های گذشته فولاد خوزستان می دانستیم این تیم در زمین خودش از دقیقه 60 به بعد بهتر بازی می نماید چرا حریفان در اهواز از این دقیقه به بعد کم می آوردند. فولاد در این فاصله زمانی 4 تا 5 گل به ثمر رسانده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران اضافه نمود: خوشبختانه بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند هر چند در گل کردن موقعیت های خود خوب عمل نکردند و گر نه در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم.

دایی با اشاره به اینکه برای سه امتیاز به اهواز آمده بودیم، گفت: در روزهای اخیر خیلی کار نموده بودیم و این انتظار را داشتیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم ولی امشب فشار زیادی به ما وارد شد.

وی تاکید نمود: وقتی در آخرین دقایق تیم ما گل خورد و ما حمله کردیم و گل برتری را زدیم یعنی برای تساوی به اهواز نیامده بودیم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران امشب تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم تهرانی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 27

به "بازی کردن در اهواز سخت است، برای تساوی نیامده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کردن در اهواز سخت است، برای تساوی نیامده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید