ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، محمد معید ملک زاده سرپرست ایستگاه نوآوری شریف در افتتاحیه ایستگاه نوآوری شریف با بیان اینکه این محل 40 هزار مترمربع زیربنا دارد، گفت: پیش بینی گردیده که 500 استارتاپ و شرکت در این ایستگاه مستقر شوند.

ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد

وی با اشاره به بخش ها و حوزه های فعالیت ایستگاه نوآوری شریف گفت: نانو، زیست فناوری، آب، انرژی و محیط زیست، خدمات شهری، حمل و نقل، سلامت، فناوری اطلاعات از بخش ها و حوزه های فعالیت شرکت ها و استارتاپ ها در ایستگاه نوآوری شریف هستند.

ملک زاده با بیان اینکه در حال حاضر فاز اول این ایستگاه افتتاح گردیده است، گفت: این محل را با همکاری شهرداری و حمایت معاونت علمی طی قراردادی 20 ساله اجاره نموده ایم.

سرپرست ایستگاه نوآوری شریف اضافه کرد: تا یک سال و نیم آینده که فاز به فاز پیش خواهیم رفت، این ایستگاه را تکمیل می کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دو ماه آینده فاز دوم ایستگاه نوآوری شریف را با همکاری وزارت بهداشت راه اندازی می کنیم، توضیح داد: همچنین بنا داریم فاز سوم را با صدا و سیما راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 30 تیم استارتاپی در این ایستگاه مستقر گردیده اند و بیشترین آنها در حوزه آب و انرژی هستند.

سرپرست ایستگاه نوآوری شریف با بیان اینکه رنج سنی افراد در این ایستگاه 25 تا 35 سال است، گفت: بنا داریم با شتاب دهنده ای روی پایلوت دو واکسن همکاری کنیم.

ملک زاده گفت: بیشتر فعالیت استارتاپها در فاز اول به ترتیب آب و انرژی، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، سلامت و نانوزیست فناوری و خدمات شهری هستند.

در ادامه علی یقطین رئیس هیئت مدیره یک موسسه کسب و کار در ایستگاه نوآوری شریف گفت: اینجا تبدیل به بزرگترین مجتمع استارتاپی تهران خواهد شد و پیش بینی می گردد که 500 استارتاپ در آن حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 5

به "ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید