ارتقای درجه شهرداری جم، تکلیف نفت و گاز با شهر جم تعیین گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، صدر الله حیدری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با موافقت سازمان شهرداری های کشور شهرداری جم موفق به کسب درجه هفت شد.

ارتقای درجه شهرداری جم، تکلیف نفت و گاز با شهر جم تعیین گردد

حیدری اضافه نمود: پروژه های بسیار خوبی از جمله اجرای هتل، اجرای میدان، اجرای پل، اجرای آسفالت معابر در حال انجام است که جزئیات این پروژه ها در هفته دولت اعلام می گردد.

وی حضور و پیگیری بسیاری از مشکلات شهر جم توسط اعضا شورای شهر را از نقاط قوت این شورا برشمرد و گفت: اخیرا حسابرسی و بازرسی از شهرداری جم بازدید کردند و نقطه منفی در مسائل مالی شهرداری جم دیده نگردیده است.

شهردار جم گفت: دلیل صادر نشدن پروانه ساخت عدم وجود سند ثبتی است.

وی گفت: لازمه صدور پروانه ساخت و انتها کار وجود سند ثبتی است که اداره ثبت شهرستان جم بنابر دلایل خاص از انجام آن سر باز می زند.

شهردار جم گفت: اداره ثبت بر خلاف قانون از مردم می خواهد پروانه ساخت و انتها کار برای صدور سند ثبتی ارائه نمایند که این امر خلاف قانون و مقررات شهرداری های کشور است.

حیدری اضافه نمود: ما به خاطر مردم به زودی از اداره ثبت شکایت خواهیم کرد تا مشکلات مردم دراین مورد حل گردد.

شهردار جم گفت: نفت و گاز باید تکلیفش با شهر جم معین گردد باید در ایجاد زیر ساخت های جم ورود کند.

حیدری با بیان اینکه ایجاد پارکینگ در جم در دست اجرا است گفت: برنامه هایی برای کاهش ترافیک داریم.

نقدهای خبرنگاران دلسوزانه است

عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم در نشست خبری گفت: خبرنگاران بال توسعه شهرستان جم هستند و شورا و شهرداری جم در کنار خبرنگاران خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقدهای خبرنگاران دلسوزانه است گفت: ارتباط و تعامل شورا و رسانه ها افزایش می یابد کوشش می کنیم از ظرفیت خبرنگاران در برنامه ها نیز استفاده کنیم

اکسیر در ادامه بیان داشت: علیرغم خرید صدها واحد در جم توسط پتروشیمی ها؛ آنها در توسعه زیرساخت های جم نقشی ندارند در این زمینه جلسات متعددی گرفته گردیده است ولی تاکنون نتیجه نداده است

وی گفت: موضوع حضور پتروشیمی ها در جم و پیگیری ایجاد زیرساخت در حوزه های گوناگون با فرماندار در میان گذاشته گردیده و تاکید نموده ام در آینده نزدیک موضوع امنیتی می گردد.

اکسیر بیان داشت: در زمینه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی؛ نهایت همکاری با این سازمان شد و اعلام نموده ایم در خروجی جم به سمت مسیر جم به پالایشگاه فجر باید زیر گذر و رو گذر احداث گردد در غیر این صورت شاهد ایجاد قتلگاه دیگر خواهیم بود.

رئیس شورای شهر جم گفت: اتحاد و همدلی مثال زدنی بین اعضای شورای شهر برای پیشبرد امورات مردم وجود دارد گرچه اختلاف نظر نیز وجود دارد اما همه اعضا در تصمیمات مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه سایت روابط عمومی شهرداری جم به روز رسانی خواهد شد اعلام نمود: جلسات شورای شهر جم علنی خواهد بود و از حضور خبرنگاران در جلسات استقبال می کنیم.

اکسیر توضیح داد: فاضلاب شهری جم در دست مطالعه است و در زمینه ترافیک جم در غروب ها نیز موضوعی نگران نماینده است چرا که بخش اعظم ماشین ها نفتی ها هستند و باید برای توسعه جم و حل ترافیک پیش قدم شوند.

در انتها نشست از کوشش های خبرنگاران جم توسط شهردار و شورا تجلیل شد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 6

به "ارتقای درجه شهرداری جم، تکلیف نفت و گاز با شهر جم تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای درجه شهرداری جم، تکلیف نفت و گاز با شهر جم تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید