5 هزار واحد مسکن مهر پرند تبدیل به مسکن ملی می گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، محسن وطن خواهی در نشست خبری امروز با بیان اینکه از 95 هزار و 700 واحد مسکن مهر پرند تا حدود بیش از 77 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است، گفت: 5 هزار واحد مسکن مهر با دستور و موافقت وزیر راه وشهرسازی و براساس دستورالعمل مربوطه با ارتقای استانداردها به مسکن اقدام ملی تبدیل می گردد.

5 هزار واحد مسکن مهر پرند تبدیل به مسکن ملی می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

وی ادامه داد: این 5 هزار واحد در مرحله جانمایی زمین و فنداسیون بوده اند و قرار نیست مسکن مهر ساخته شده را در غالب مسکن ملی به مردم تحویل دهیم.

وطن خواهی با بیان اینکه 2700 واحد مسکن مهر در پرند دارای مسائل حقوقی است که عمده آن مربوط به تعاونی های دو جانبه است،گفت: بخش عمده 10 هزار و 700 واحد باقی مانده نیز تا خاتمه آبان ماه تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اضافه نمود: سهمیه پرند از طرح اقدام ملی مسکن 25 هزار واحد است که هزار و 300 واحد از این تعداد در روزهای آینده و دو هزار و 500 واحد نیز تا قبل از خاتمه امسال افتتاح خواهد شد همچنین 7 هزار و 600 واحد مسکن ملی در دست ساخت داریم . 12 هزار واحد باقی مانده که از این تعداد 4 هزار واحد به زودی کلنگ زنی می گردد.

وی با بیان اینکه 33 هزار نفر در سایت مسکن ملی برای خرید خانه در این منطقه ثبت نام نموده اند، گفت: این تعداد پالایش خواهند شد و بیشتر از ظرفیت منطقه ثبت نام صورت گرفته است و تا کنون 16 هزار نفر را تایید و به بانک ها معرفی نموده ایم. همچنین چیزی حدود 1000 نفر هم آورده اولیه را واریز نموده اند.

وطن خواهی با اشاره به حمایت های دولتی از مسکن مهر پرند گفت: 600 میلیارد تومان از منابع داخلی خود شرکت عمران به مسکن مهر پرند تزریق می گردد و مردم پس از اسکان در واحدها به تدریج این پول را پس می دهند. همچنین وام 350 میلیارد تومانی به تکمیل مسکن مهر پرند اختصاص می یابد که که به زودی 100 میلیارد تومان آن در اختیار قرار می گیرد و با این تامین اعتبارات، پیمانکاران از دو شیفت کاری به سه شیفت کار می رسند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با اشاره به قیمت مسکن ملی در پرند گفت: با وجود افزایش قیمت ها تمام کوشش ما این است که قیمت این واحدها را بین 2.5 تا 3 میلیون تومان در هر متر نگه داریم این در حالی است که هر متر مربع خانه های شخصی ساز در پرند بین 8 تا 11 میلیون تومان به فروش می رسند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت زمین در پرند متری 6 میلیون تومان است که ما در مسکن ملی یک ششم آن را حساب می کنیم تا قیمت تمام شده را کاهش دهیم.

وطن خواهی درباره تعداد واحدهای خالی در مسکن مهر پرند گفت: از 77 هزار واحد تحویل شده در حال حاضر 10 درصد این واحدها خالی از سکنه هستند.

منبع: ایلنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1061

به "5 هزار واحد مسکن مهر پرند تبدیل به مسکن ملی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار واحد مسکن مهر پرند تبدیل به مسکن ملی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید