گرشاسبی: به خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوشبین نیستم

به گزارش کی آنلاین، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی سازی سرخابی های پایتخت توضیحاتی را گفت.

گرشاسبی: به خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوشبین نیستم

به گزارش ، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در جلسه خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: سال ها است که موضوع خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال مطرح می شود. همیشه این موضوع در سال آخر دولت ها مطرح می شود و معمولا نتیجه ای ندارد. این بار نیز همین اتفاق رخ خواهد داد. با عرضه سهام باشگاه ها در فرابورس شرایط بدتر خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد دولت از واگذاری این 2 باشگاه می ترسد گفت: انقلاب کردیم که نترسیم. نظام ما یک نظام شجاعت است و ترس در آن معنایی ندارد. اگر ما تعریف درستی از واگذاری داشته باشیم چرا باید از این اتفاق بترسیم. باید شاد باشیم که گروهی از بیرون دولت می آید برای بهتر کار کردن. به خصوصی سازی این 2 باشگاه چندان خوشبین نیستم.

گرشاسبی ادامه داد: ما تعریف درستی از نظام باشگاه داری نداریم بنا بر این با هر موجی یک اتفاقی رخ می دهد. در باشگاه پرسپولیس نیز این مسائل وجود داشت. ما به فینال آسیا رفتیم، همه شاد بودند، اما من ناراحت بودم. به این فکر می کردم حالا چگونه این پول ها را وارد باشگاه کنم. یکی از دلایل اعتراض کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس این است که نمی توانیم پاداش ها را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کنیم. وقتی به روش های دیگری پول را وارد می کنید باید به دادگاه و دادسرا بروید و جواب پس بدهید. با توجه به شرایط موجود مدیر بازنده خواهد بود.

او اضافه کرد: هدف بعضی از افراد فقط تخریب است. من را در نیم فصل از باشگاه کنار گذاشتند، کجای دنیا پول سرمربی و یا بازیکن را به شکل کامل پرداخت می کنند. اینکه می گویند مطالبات برانکو از زمان گرشاسبی باقی مانده دروغ است و اسنادش در باشگاه وجود دارد.

گرشاسبی گفت: این یک قانون است که هر پاداشی که تیم به آن رسید 30 درصد آن برای بازیکنان است. حتی در کشور های اروپایی تمام پاداش را بین بازیکنان وکادر فنی تقسیم می کنند. بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کردند و دریافت این پاداش حقشان است.

او در مورد قانون منع استفاده از افراد بازنشسته گفت: افرادی که قانون استفاده نکردن از افراد بازنشسته را تصویب کردند بعد ها خواهند فهمید چه خیانتی به ورزش کشور کرده اند. کجای دنیا چنین الگویی وجود دارد. نتیجه این تصمیم آسیب هایی خواهد بود که از همین الان می توانیم در ورزش کشورمان ببینیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1240

به "گرشاسبی: به خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوشبین نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: به خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوشبین نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید