گرامی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران: سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی حزب اعتماد ملی از سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان در پی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97 سخن گفت.

گرامی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران: سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت وگو با ، به ارزیابی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97 پرداخت و گفت: حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی مسئولیت مسئولان را در برابر آنان بیشتر و سنگین تر کرد.

وی ادامه داد: بیشترین خدمتی که مسئولان می توانند به این مردم انجام دهند و در واقع محبت ها و وفاداری مردم را جوابگو باشند، این است که اعتماد مردم را افزایش دهند، که این مسئله هم جز با ایجاد رفاه و خدمت کردن به مردم امکان پذیر نخواهد بود.

گرامی مقدم با بیان اینکه این مسئله فقط منحصر به امکانات مادی نیست، گفت: بسیاری از امکانات معنوی از جمله تکریم ارباب رجوع در ادارات، سرویس دهی به هنگام، ارتقا سرعت جوابگویی در امور اداری، وفای به عهد مسئولان و زیرمجموعه همه این ها می تواند امید و اعتماد مردم را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در کنار این موارد مسئولان باید به فکر زندگی روزمره و آرامش ذهنی مردم هم باشند لذا اگر رفاه از میان برود و مردم دچار فقر شدید شوند، قطعا این مسئله در باور ها و ارزش های آن ها تأثیر خواهد گذاشت و اعتماد مردم از کف خواهد رفت بنابراین در مقابل یک این چنین وفاداری که از مردم می بینند آن ها هم باید باید تمام همت خود را به کار بگیرند تا مردم این رضایتشان پایدار و با ثبات باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 151

به "گرامی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران: سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران: سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید