پوست بدن دو پزشک چینی با کرونا سیاه شد

به گزارش کی آنلاین، در اتفاقی نادر پوست بدن دو پزشک چینی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی ازبیمارستان های ووهان کانون شیوع ویروس کرونا بستری شده بودند تغییر رنگ داده و سیاه شده است.

پوست بدن دو پزشک چینی با کرونا سیاه شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سی سی تی وی، این دو پزشک چینی که یی فان و خو ویفنگنام دارند 18 ژانویه امسال میلادی ابتدا در بیمارستان ریه ووهان به دلیل ابتلا به کرونا بستری و بعد از چند روز به بیمارستان تونگ جی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند اما اکنون بعد از درمانی سخت و سه ماهه پوست بدن آنها سیاه شده است.

طبق گفته پزشکان معالج این دو پزشک چینی، ظاهراً پوست بدن آنها به دلیل عدم تعادل هورمونی و بعد از آسیب دیدن کبد رنگ خود را تغییر داده است.

دکتر یی فان متخصص قلب و عروق بود و پس از آنکه پزشکان دقیقاً 39 روز او را در حال بی هوشی به یک دستگاه احیا به نام ECMO وصل کردند و بیهوش بود توانست بیماری ویروس کرونا را شکست دهد.

این پزشک چینی اکنون می تواند راه برود و حرف بزند وی هم اکنون در بیمارستان دوستی چین و ژاپن در پکن بستری است.

دکتر وی به خبرنگار تلویزیون پکن گفت: وقتی برای اولین بار هوشیار شدم به خصوص بعد از اینکه از شرایط خودم آگاه شدم احساس ترس کردم او اضافه کرد که اغلب اوقات کابوس دارد.

این پزشک چینی گفت کوشش می نماید بر بار روانی این بیماری غلبه کند، وی اضافه کرد پزشکان اغلب او را دلداری داده و به وی مشاوره می دهند.

تصویر دو پزشک چینی که پوست بدنشان در تاریخ 24 بهمن سفید بود.

دکتر هو وی فنگ هم که متخصص ارولوژی است 99 روز بستری بوده و اکنون نیز شرایط عمومی وی همچنان نامساعد است و با این بیماری دست و پنجه نرم می نماید او در واقع از 7 فوریه تا 22 مارس بیهوش بود و در حال بی هوشی با دستگاه ECMO تحت درمان بود او در نهایت در 11 آوریل توانایی تکلم خود را به دست آورد.

این پزشک اکنون شرایط بدتری دارد او قادر به راه رفتن نیست و فقط می تواند روی تخت خود تکان بخورد با این حال پزشکان می گویند شرایط وی رو به بهبودی است.

لی شوشنگ از پزشکان معالج این دو بیمار می گوید محتمل است این پزشک بر اثر مصرف داروهایی مانند پولی میکسین دچار تیرگی پوست شده اند و به مرور زمان پوست آنها به حالت اولیه خود بر می شود.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 980

به "پوست بدن دو پزشک چینی با کرونا سیاه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست بدن دو پزشک چینی با کرونا سیاه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید