پنتاگون: تصمیمی برای اعزام نیرو به کلمبیا گرفته نشده است

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا اعلام نمود: با جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ارسال 5 هزار نظامی به کلمبیا صحبتی نکرده است.

پنتاگون: تصمیمی برای اعزام نیرو به کلمبیا گرفته نشده است

سرپرست وزارت دفاع آمریکا در این خصوص ادامه داد: تا کنون تصمیمی نیز در این باره اتخاذ نشده است.

نشست خبری دوشنبه شب جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید که برای اعلام تحریم های تازه مالی علیه کاراکاس برگزار گردید، حاشیه ای به همراه داشت که گمانه زنی ها در خصوص احتمال توسل واشنگتن به نیروی نظامی برای تغییر دولت در ونزوئلا را تقویت نموده بود.

بولتون در این نشست از تحریم شرکت نفت و گاز ونزوئلا اطلاع داد و در ضمن بار دیگر گفت همانطور که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام نموده، همه گزینه ها در ارتباط با ونزوئلا روی میز است.

ساعتی بعد از این نشست، خبرگزاری آسوشیتدپرس عکسی از بولتون در این نشست منتشر کرد که نشان می دهد بولتون روی یکی از برگه هایی که به همراه داشته، نوشته است [اعزام] 5000 نیرو به کلمبیا.

انتشار این عکس موجب شد تا شایعه ای مبنی بر احتمال اعزام قریب الوقوع نظامیان آمریکایی به کلمبیا که با ونزوئلا هم مرز است، در شبکه های اجتماعی منتشر گردد. یک سخنگوی کاخ سفید در گفت وگو با آسوشیتدپرس، در این مورد گفته است: همانطور که رئیس جمهور تأکید کرد، تمام گزینه ها روی میز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 140

به "پنتاگون: تصمیمی برای اعزام نیرو به کلمبیا گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: تصمیمی برای اعزام نیرو به کلمبیا گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید