واکنش جالب رئیس اتلتیکومادرید به شایعه پیوستن گریزمان به بارسلونا

به گزارش کی آنلاین، رئیس روخی بلانکو به سؤالی تکراری درباره آینده مهاجم فرانسوی این تیم پاسخی جالب داد.

واکنش جالب رئیس اتلتیکومادرید به شایعه پیوستن گریزمان به بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار بعضی گزارش ها در روز آدینه مبنی بر ابراز تمایل آنتوان گریزمان برای پیوستن به بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی جدید از این تیم، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به طرفداران این تیم اطمینان خاطر دارد که این خبر صحت ندارد.

انریکه سرسو، در واکنش به ادعای خبری که دو روز پیش توسط مجری برنامه تلویزیونی خوگونس اسپانیا مبنی بر اینکه یکی از نزدیکان گریزمان به بارسلونا خبر داده این مهاجم فرانسوی مایل است به آنها ملحق گردد، برای چندمین بار تأکید کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد. بارسلونا سال گذشته نیز تمایل داشت مهاجم تیم ملی فرانسه را جذب کند و او هم با وجود وسوسه شدن برای پیوستن به آبی و اناری ها در مادرید ماند، هر چند که با این تصمیم، خودش را از بردن جام در فصل جاری محروم کرد. به همین دلیل شایعاتی منتشر شد حاکی از پشیمانی مهاجم سابق سوسیه داد از رد کردن پیشنهاد بارسلونا.

سرسو که روز قبل از بازی گفته بود 2 هزار درصد مطمئن است گریزمان در اتلتیکو می ماند، پس از باخت 2 بر صفر تیمش مقابل بارسلونا گفت: امروز من می گویم که گریزمان به احتمال 3 هزار درصد در اتلتیکومادرید می ماند. اما چند دفعه باید این را به شما بگویم؟ اگر می خواهید شماره تلفنم را به شما می دهم تا هر 5 دقیقه به من زنگ بزنید و بپرسید دقیقاً دارد چه اتفاقی برای گریزمان رخ می دهد. گریزمان بازیکن اتلتیکومادرید است. مفهوم شد؟

تمایل خبرنگاران اسپانیایی به پرسیدن سؤالات تکراری درباره آینده گریزمان در حالی است که خود او نیز ماه گذشته گفته بود که از شنیدن شایعه تکراری پیوستنش به بارسلونا خسته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 174

به "واکنش جالب رئیس اتلتیکومادرید به شایعه پیوستن گریزمان به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب رئیس اتلتیکومادرید به شایعه پیوستن گریزمان به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید