هندانوویچ به دربی ایتالیا می رسد

به گزارش کی آنلاین، سنگربان تیم فوتبال اینتر می تواند این تیم را در مصاف حساس هفته آینده مقابل یوونتوس همراهی کند.

هندانوویچ به دربی ایتالیا می رسد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا پاییز 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام نمود که دوره ریکاوری سمیر هندانوویچ از کادر پزشکی باشگاه اینتر برای از سر دریافت تمریناتش مجوز دریافت نموده و از این رو او می تواند در مصاف یکشنبه هفته آینده مقابل یوونتوس به میدان برود.

دروازه بان اسلوونیایی تیم فوتبال اینتر 27 روز پیش در جریان یک جلسه تمرینی از ناحیه یکی از انگشتان دست دچار شکستگی شد و از آن موقع تا کنون خانه نشین بوده است. در این مدت دانیله پادلی جای کاپیتان نراتزوری را گرفت و بعضاً هم اشتباهاتی را مرتکب شد که کار این تیم را سخت کرد.

طرفداران اینتر اما می توانند از حضور دروازه بانی مطمئن تر در ترکیب تیم شان در مصاف با رقیب دیرینه آسوده خاطر باشند چرا که آخرین معاینات و تصویربرداری های اجرا شده نشان می دهد که شکستگی انگشت هندانوویچ درمان شده است و او از فردا (شنبه) می تواند تمریناتش با توپ را از سر بگیرد.

تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر یکشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس تورین به مصاف هم می فرایند که این بازی به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا و تورین، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 831

به "هندانوویچ به دربی ایتالیا می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندانوویچ به دربی ایتالیا می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید