میثم تیموری: تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود، دنیزلی مربی باکلاس و کارنامه داری است

به گزارش کی آنلاین، میثم تیموری، مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که این تیم در فصل پیش رو قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

میثم تیموری: تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود، دنیزلی مربی باکلاس و کارنامه داری است

میثم تیموری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: این بهترین انتخاب برای من بود و راضیم که قرار است در یکی از بهترین و محبوب ترین تیم های ایران فوتبال بازی کنم. تبریز هم یکی از بهترین شهرهای ایران است و مردم این شهر عاشقانه تراکتورسازی را دوست دارند و این تیم را مورد حمایت قرار می دهند. در این چند روز مردم و هواداران تراکتورسازی مرا با حمایت های شان خجالت زده کردند و امیدوارم بهترین بازی ها را برای این تیم انجام دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی می تواند در لیگ فصل آینده قهرمان شود؟، اعلام کرد: تراکتورسازی با این تیم قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن را دارد و مهم این است که از حمایت هوادارانش بهره می برد. استقبال آنها از تمرین و مسابقات فوق العاده است و امیدوارم امسال قهرمان شویم و آنها را راضی کنیم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد حضور مصطفی دنیزلی در این تیم نیز شرح داد: این مربی با تیم های مطرح ترکیه قهرمان شده و یک مربی باکلاس و کارنامه دار است. دنیزلی اصلاً نیازی به تعریف ندارد. تراکتورسازی برای قهرمان شدن، یک مربی کاربلد و بازیکنانی باکیفیت دارد و مسئولان باشگاه هم به خوبی تیم را حمایت می کنند. تراکتورسازی بهترین انتخابی بود که انجام دادم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 240

به "میثم تیموری: تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود، دنیزلی مربی باکلاس و کارنامه داری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم تیموری: تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود، دنیزلی مربی باکلاس و کارنامه داری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید