موضع سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس: برگزاری با حضور طرفداران یا لغو مسابقه

به گزارش کی آنلاین، باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به برگزاری بازی این تیم مقابل پرسپولیس بدون حضور تماشاگران واکنش نشان داد.

موضع سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس: برگزاری با حضور طرفداران یا لغو مسابقه

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در شهرها و استان های مختلف کشور فعالیت های ورزشی را نیز تحت الشعاع خودش قرار داده و طی هفته گذشته مسابقات مختلف ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس لغو شدند.

دامنه این پیشگیری به ورزش پرطرفدار فوتبال نیز کشیده شده و حالا اخبار مختلفی در مورد تدابیر مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال شنیده می شود.

گفته می شود که مسابقات هفته بیستم لیگ برتر در تهران، اصفهان و مشهد، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اما تا این لحظه هیچ چیزی تعیین نیست و مسؤولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتظر اعلام نظر تخصصی مسؤولان وزارت بهداشت و همچنین شورای تأمین برای تصمیم گیری در مورد چگونگی برگزاری مسابقات فردا هستند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می شود بازی این تیم مقابل پرسپولیس در استادیوم نقش دنیا ممکن است به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شود، گفت: نظر ما این است که این بازی یا با حضور طرفداران برگزار شود و یا چون بدون حضور آنها سپاهان متضرر می شود، لغو شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 815

به "موضع سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس: برگزاری با حضور طرفداران یا لغو مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس: برگزاری با حضور طرفداران یا لغو مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید