معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت گو با رادیو درباره امضای الحاقیه با کارگزار برند سرخ ها گفت: پس از امضای این الحاقیه قرار شد تا سرانجام خرداد ماه طی 4 قسط 30 میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد. قسط اول و دوم، 5 میلیارد و 7 میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغی در ازای بیمه و اقتصادیات کسر نشد.

معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم

وی افزود: طبق الحاقیه قرار بود بازی ها 25 خرداد ماه آغاز گردد و به هردلیلی بازی ها به تعویق افتاد و به تناسب تعویق میزان پرداخت قسط سوم نیز به تاخیر بیافتد و با توجه به اینکه 4 تیرماه بازی استقلال برگزار گشت، قرار بر این بود شرکت کارگزار 5 تیرماه،بابت قسط سوم چک 5 میلیاردی را در اختیار ما بگذارد.

یلوه ادامه داد: حسابرس های بیمه به شرکت کارگزار ما بیان کرده بودند که در دو پرداخت قبل باید سهم بیمه را کسر می کردید و اکنون باید این مبلغ از قسط سوم کسر گردد یعنی از مجموع مبلغ 17 میلیارد تومان 16/67 درصد. معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به عنوان سهم بیمه از قسط سوم کم شده بود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه برگزار گشته با شرکت کارگزار و مدیر عامل تامین اجتماعی بیان کرد: باتوجه به بررسی قرار داد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه ای تعلق نمی گیرد و معاف از پرداخت بیمه است و به محض ابلاغ این نامه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد خواهد شد و تا قسط سوم 17 میلیارد تومان از شرکت کارگزار دریافت کرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1087

به "معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید