مسکو: مسائل بحران کرونا در روسیه بیشتر از دوماه طول نخواهد کشید

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی کاخ کرملین تاکید نمود که مسائل اصلی بحران کرونا در روسیه بیشتر از دوماه به طول نخواهد انجامید و در اویل تابستان شرایط بهتر خواهد شد.

مسکو: مسائل بحران کرونا در روسیه بیشتر از دوماه طول نخواهد کشید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در یک مصاحبه گفت که مسکو انتظار دارد نقطه اوج بحران تا اواسط ماه می(ماه آینده میلادی) فروکش کند و در ماه ژوئن اوضاع بهتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی دو ماه مسائل سختی که کرونا در حال حاضر برای ما درست نموده سرانجام خواهد یافت. من فکر می کنم بیشتر از این طول نخواهد کشید چرا که در ایتالیا و اسپانیا دوران اصلی بحران کرونا یک ماه و نهایتا یک ماه و نیم طول کشید. ما احتمالا تا اواسط ماه مه سختی را پشت سر می گذاریم و در ماه اول تابستان شرایط بهتر خواهد شد.

پسکوف درباره شرایط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز گفت: پوتین همه ملاقاتهای رودررو را به حداقل ممکن رسانده است و او هم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نماید.

وی همچنین گفت اگر وزیر یا مقام دیگری نیز بخواهد با پوتین ملاقات کند تستهای پیشرفته کرونا از آنها گرفته می گردد و از خود رئیس جمهور نیز چنین تستهایی گرفته شده است.

تا روز دوشنبه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به بیش از 87 هزار نفر افزایش یافته است که بنا براعلام مقامات روسیه، این آمار از شمار مبتلایان در چین که اولین کشوری بود که کرونا در آن شیوع پیدا کرد پیشی گرفته است. تعداد تلفات کرونا در این کشور نیز 794 نفر اعلام شده است.

مرکز مدیریت بحران کرونا در روسیه می گوید که 43 درصد از مبتلایان جدید هیچ گونه علائمی نداشته اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 992

به "مسکو: مسائل بحران کرونا در روسیه بیشتر از دوماه طول نخواهد کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: مسائل بحران کرونا در روسیه بیشتر از دوماه طول نخواهد کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید