لیگ قهرمانان آسیا، نقشه دوربین های مستقر در استادیوم های قطر، کاهش دوربین ها از 52 به 14

به گزارش کی آنلاین، پروتکل های بهداشتی در قطر، روی کیفیت پخش تلویزیونی بازی ها نیز اثر گذاشته و تعداد دوربین های تلویزیونی در لیگ قهرمانان آسیا کاهش یافته است.

لیگ قهرمانان آسیا، نقشه دوربین های مستقر در استادیوم های قطر، کاهش دوربین ها از 52 به 14

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، پروتکل های بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا که متمرکز و به میزبانی قطر برگزار می گردد، روی پخش تلویزیونی بازی ها نیز اثر گذاشته و تعداد دوربین های تلویزیونی مستقر در استادیوم به 14 دوربین کاهش یافته است.

در قطر، مسابقات باشگاهی و همچنین دیدارهای مهم دیگر، با تعداد 20 تا 52 دوربین فیلمبرداری می گردد، اما برای کاهش تعداد نفرات حاضر در استادیوم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با وجود صندلی اختصاصی دوربین های تلویزیونی و فیلمبردارها در استادیوم ها، این تعداد به حداقل رسیده است. از همین رو مسابقات تنها با 14 دوربین فیلمبرداری می گردد.

در این نقشه یک دوربین قلمی هم برای ورودی تیم ها در تونل وجود دارد که ثابت بوده و بدون فیلمبردار است تا حتی از حضور یک نفر اضافه در تونل تردد تیم ها جلوگیری به عمل آید.

نکته دیگر اینکه، دو دوربینی که همواره کنار نیمکت دو تیم و موازی با خط شش قدم محوطه جریمه مستقر می شدند، به سمت دیگر زمین رفته اند تا احتمال رویارویی نفرات با یکدیگر کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1142

به "لیگ قهرمانان آسیا، نقشه دوربین های مستقر در استادیوم های قطر، کاهش دوربین ها از 52 به 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، نقشه دوربین های مستقر در استادیوم های قطر، کاهش دوربین ها از 52 به 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید