لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با مورینیو از شکست در خانه نوریچ گریخت، لسترسیتی از اختلافش با لیورپول کاست

به گزارش کی آنلاین، تیم فوتبال تاتنهام در خانه رقیب انتهای جدولی به تساوی رضایت داد و لسترسیتی پس از 3 بازی با برد آشتی کرد.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با مورینیو از شکست در خانه نوریچ گریخت، لسترسیتی از اختلافش با لیورپول کاست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال نوریچ در خانه خودش مقابل تاتنهام به تساوی 2- 2 رسید.

در این بازی، ابتدا نوریچ ورانچیچ در دقیقه 18 نوریچ را پیش انداخت و پس از اینکه گل دوم نوریچ به خاطر آفساید از سوی (VAR) مردود اعلام شد، نیمه اول با همین نتیجه سرانجام یافت. اریکسن با ضربه آزادی دیدنی در دقیقه 55 بازی را به تساوی کشاند. در ادامه گل آلی برای تاتنهام به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت و اشتباهات مدافعان تاتنهام، گل به خودی آئوریه در دقیقه 61 برای نوریچ را در پی داشت. در نهایت خطا روی بازیکن تاتنهام، پنالتی منجر به گل کین برای تاتنهام در دقیقه 82 را در پی داشت و 2 تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در دیگر بازی، لسترسیتی پس از 3 بازی بدون برد، با رجحان 2 - یک مقابل میزبانش، وستهام رده دوم را حفظ کرد و اختلافش با لیورپول صدرنشین را به 10 امتیاز کاهش داد. پس از اینکه گری در دقیقه 12 پنالتی لستر را هدر داد، ایهناچو در دقیقه 40، این تیم را پیش انداخت وفورنالس در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاند. در نهایت گری در دقیقه 56 گل رجحان لستر را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 615

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با مورینیو از شکست در خانه نوریچ گریخت، لسترسیتی از اختلافش با لیورپول کاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با مورینیو از شکست در خانه نوریچ گریخت، لسترسیتی از اختلافش با لیورپول کاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید