لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است گفت: در لیگ برتر بازیکن 13 میلیارد تومانی داریم و با این شرایط بقیه تیم ها قابلیت رقابت با آن ها را ندارند.

لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است

به گزارش از ، فراز کمالوند در نشست خبری پس از ملاقات پارس جنوبی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: تیم های استان بوشهر در لیگ برتر شرایطی مشابه دارند و با مشکلاتی روبرو هستند.

او توضیح داد: بیش از هفت سال است که در لیگ برتر مربی گری می کنم هیچ گاه از نیمه بالایی جدول پائین تر نیامده ام، ولی می بینید که بقیه تیم ها چطور برای لیگ برتر آماده شده اند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است تاکید نمود: در لیگ برتر بازیکن 13 میلیارد تومانی داریم و با این شرایط بقیه تیم ها قابلیت رقابت با آن ها را نداریم.

کمالوند با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر در شهر های مختلف از جمله بوشهر و جم علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارند، توضیح داد: حق مردم این استان نیست که شرایط تیم هایشان اینگونه باشد.

او با اشاره به اینکه برای تیم های زیرمجموعه وزارت ورزش از جمله پرسپولیس و استقلال 150 تا 160 میلیارد تومان هزینه می گردد و هر چه بخواهند می گیرند، ولی برای تیم ما این گونه نیست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه در یک تیم بازیکنی 550 هزار دلار گرفته، ولی دفاع راست ما 140 میلیون تومان و دفاع چپ ما 250 میلیون تومان گرفته است، توضیح داد: بقیه بازیکنان ما هم همینگونه هستند. نمی دانیم مبلغ قرارداد بازیکنان خارجی مان را می توانیم بدهیم یا نه. این انصاف نیست.

کمالوند با بیان اینکه قانون باید برای همه باشد و یاری کردن و نکردن مثل هم باشد، اضافه کرد: وزارت صنعت 15 تیم دارد. مشکل تیم های نفتی چیست؟ تیمی مثل شاهین چه گناهی نموده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 578

به "لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر سال جاری جنگ نابرابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید