قرارداد ترابی و رسن تمدید می گردد، مقداری از پول برانکو آماده است

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: این قهرمانی ویژگی هایی داشت از جمله چهار قهرمانی متوالی در فاصله چهار هفته مانده به سرانجام لیگ. این رکوردی است که پرسپولیس به دست آورده.

قرارداد ترابی و رسن تمدید می گردد، مقداری از پول برانکو آماده است

وی درباره شرایط بازیکنان این تیم برای فصل آینده توضیح داد: قبلا گفته بودم هدف ما حفظ اسکلت تیم است؛ بخصوص نفراتی مثل مهدی ترابی و بشار رسن که در خاتمه فصل ادامه همکاری ما برقرار خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: بازیکنان پرسپولیس عظیم هستند و پیشنهادات زیادی دارند ولی بحث بر سر این است که در اوج هستیم و قهرمان شده ایم. بنابراین سیاست ما حفظ اسکلت تیم است.

رسول پناه درباره زمان تعیین شدن دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، یادآور شد: این در حیطه اختیارات مجمع است ولی فکر می کنم تا یکی دو هفته آینده تعیین می گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بیشتر مسائل اقتصادی این تیم با ایجاد درآمدهای پایدار حل شده است، گفت: مهمترین دغدغه ما پرداخت پول برانکو است. سعی کردیم تا روز مقرر یعنی ششم آگوست (16 مرداد) این بدهی را تامین کنیم. مقداری از این پول را آماده کردیم. بدهی به برانکو مبلغ بسیار بالایی است. پرسپولیس تیم عظیمی است و هزینه هایش هم سنگین است. سعی می کنیم این مشکل عظیم که دغدغه اصلی طرفداران هم هست را برطرف کنیم. برانکو گردن پرسپولیس حق دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1219

به "قرارداد ترابی و رسن تمدید می گردد، مقداری از پول برانکو آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ترابی و رسن تمدید می گردد، مقداری از پول برانکو آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید