فیروزی: تهدید آمریکا توخالیست و راه به جایی نمی برد

به گزارش کی آنلاین، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که امروز هیچ کشوری مواضع آمریکا را در جامعه بین الملل نمی پذیرد و وقت آن رسیده است که آمریکایی ها با واقعیت های موجود کنار بیایند.

فیروزی: تهدید آمریکا توخالیست و راه به جایی نمی برد

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اعلام آمریکا مبنی بر فعال سازی مکانیزم ماشه بیان نمود: تاریخ نشان داده و تجربه ثابت نموده است که این قبیل حرکت ها و تهدیدهای آمریکایی ها که هیچ پشتوانه قانونی ندارد راه به جایی نمی برد. بهتر است آمریکایی ها دست از تهدید مردم بردارند و با واقعیت های موجود کنار بیایند.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما با رهبر مقتدری که دارد تحت تاثیر هیچ کدام از این تهدیدها - که پشتوانه قانونی ندارد- قرار نمی گیرد. آمریکا خود اولین کشوری بود که برجام را زیرپا گذاشت و امروز ادعا می نماید که می خواهد مکانیزم ماشه را اجرایی کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آمریکا اگر میخواهد برای نجات خود به مکانیزم ماشه دست بیندازد ابتدا باید به برجام بازگشته و به اصول آن عمل کند. این جمهوری اسلامی نبود که برجام را زیرپا گذاشت بلکه خود آمریکایی ها بودند که برجام را کنار زدند.

فیروزی پوربادی در خاتمه با بیان اینکه مردم آزادیخواه دنیا متوجه تهدیدهای توخالی آمریکا شده اند، گفت: در موضع گیری کشورهای اروپایی و سایر کشورها نیز کاملا معین است که دیگر از آمریکا حمایت نمی نمایند و مواضع آمریکا برای جوامع بین المللی قابل قبول نیست. امروز آمریکا برای نجات خود از انزوایی که به آن گرفتار شده است روی به قلدری آورده تا در صحنه بین الملل صندلی خود را حفظ کند، اما همه این تهدیدها تو خالی بوده و راه به جایی نمی برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1181

به "فیروزی: تهدید آمریکا توخالیست و راه به جایی نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروزی: تهدید آمریکا توخالیست و راه به جایی نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید