فقط جلال حسینی در دربی به رحمتی گل زده

به گزارش کی آنلاین، از بین سه گلزن سرخ ها در دربی فقط سیدجلال حسینی است که موفق گردیده به رحمتی گل بزند.

فقط جلال حسینی در دربی به رحمتی گل زده

به گزارش خبرنگاران ، از بین بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس فقط سه بازیکن سابقه گلزنی در دربی را دارند، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و علی علیپور.

علی علیپور در اولین هفته های حضور برانکو روی نیمکت سرخ ها تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ دربی شد و فصل قبل در بازی رفت از روی نقطه پنالتی گل زد.

در دربی دو سال قبل که با شکست 3 بر 2 سرخ ها به خاتمه رسید، سید جلال حسینی بعد از دعوای کشدار با سیدمهدی رحمتی، گل دوم پرسپولیس را با ضربه سر به ثمر رساند اما کمتر کسی است که آن گل را به ذهن سپرده باشد چرا که پرسپولیس در اوج قدرت شکست تلخی را مقابل تیم منصوریان در آن دربی پذیرا شد.

امید عالیشاه هم به عنوان دیگر گلزن سرخ ها در دربی، در بازی رفت لیگ چهاردهم با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و ضمن برنده کردن تیمش از بازی اخراج شد تا خاطره ای تلخ و شیرین از دربی داشته باشد.

از بین دیگر بازیکنان پرسپولیس سیامک نعمتی هم با پیراهن پیکان موفق به گلزنی مقابل استقلال و سیدمهدی رحمتی گردیده است اما از بین سه گلزن سرخ ها در دربی فقط سیدجلال حسینی است که موفق گردیده به رحمتی گل بزند و علیپور و عالیشاه به فروزان، طالب لو و سید حسین حسینی گل زده اند.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 55

به "فقط جلال حسینی در دربی به رحمتی گل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط جلال حسینی در دربی به رحمتی گل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید