فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران: میزان بستری های جدید پایتخت برای اولین بار به بالای 700 نفر رسید

به گزارش کی آنلاین، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: میزان بستری های جدید بیماران مبتلا به کرونا در پایتخت برای اولین بار به بالای 700 نفر رسیده است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران: میزان بستری های جدید پایتخت برای اولین بار به بالای 700 نفر رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان آمار مبتلایان در تهران رو به افزایش است، گفت: مجموعاً تعداد افراد بستری شده در 24 ساعت گذشته بالغ بر 720 بیمار جدید بود که در 3 هفته اخیر اولین بار است که این عدد را نشان می دهد و متأسفانه از 720 نفر بیمار تعداد 147 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

زالی با بیان اینکه هر 2 عدد بستری عمومی و مراقبت ویژه طی 24 ساعت اخیر با رشد روبرو بوده اند گفت: مجموعاً 420 بیمار از مجموعه بیماران ترخیص شده اند و میزان بیماران جدید از ترخیص شدگان بیشتر بوده و تهران همچنان قرمز تلقی می گردد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: تعداد بیمارانی که به بخش سرپایی مراجعه نموده و کسانی که برای بستری به بیمارستان ها مراجعه نموده اند عدد بالای 9.6 درصد را نشان می دهد که به بستری احتیاج داشتند و 20 درصد افراد بستری شده احتیاج به بخش مراقبت ویژه داشته اند که نشان می دهد یا بیماران در شرایط نامطلوب تر به بیمارستان ها مراجعه می نمایند و یا موارد بستری شده در بیمارستان ها دارای شرایط بالینی متفاوت هستند.

وی گفت: نکته مهم فشاری است که بر حمل و نقل عمومی تهران وارد می آید و در حال حاضر 950 هزار نفر از مترو استفاده می نمایند و مجموعاً یک میلیون 200 تا 300 هزار نفر از مجموعه اتوبوس رانی استفاده می نمایند که کماکان نشان دهنده معدل بالای تردد های درون شهری در تهران است و باید این تردد ها کاهش یابند و باید بدانیم زدن ماسک به تنهایی گرچه شرط ضروری است، اما کافی نیست و فاصله اجتماعی باید رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1217

به "فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران: میزان بستری های جدید پایتخت برای اولین بار به بالای 700 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران: میزان بستری های جدید پایتخت برای اولین بار به بالای 700 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید