فرمانده انتظامی تهران عظیم: به 2 هزار واحد صنفی متخلف تذکر دادیم

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: به دو هزار واحد صنفی متخلف از گروه سه و چهار مشاغل مشمول محدودیت های کرونایی هشدار و تذکر دادیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم: به 2 هزار واحد صنفی متخلف تذکر دادیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار حسین رحیمی دیروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه نمود: از نخستین روزی که ستاد گفت به جز گروه یک گروه های دیگر مجاز به فعالیت نیستند و بقیه اصناف باید تعطیل شوند 50 گروه نظارتی با همکاری پلیس اماکن تشکیل دادیم.

وی اضافه نمود: 70 درصد اصناف رعایت نموده اند، اما برای دو هزار واحد صنفی متخلف تذکر دادیم که همه از گروه دو، سه و چهار بودند و بار اول هشدار و تذکر گرفتند، اما اگر تخلفات خود را تکرار نمایند با آن ها برخورد می کنیم.

وی گفت: اکنون تردد درون شهری سنگین است و 50 تا 60 درصد تردد ها افزایش پیدا نموده است بنابراین شاهد کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهر تهران هستیم.

سردار رحیمی به خدمات پلیس در همراهی واکسن های وارداتی اشاره نمود و اضافه نمود: تمامی واکسن هایی که از فرودگاه به انبار مرکزی حمل می گردد توسط پلیس مراقبت و حفاظت می گردد.

سردار رحیمی گفت: همچنان جریمه های 100 هزار تومانی و 200 هزارتومانی برای خودرو هایی که محدودیت ها را رعایت نمی نمایند یا دستورالعمل ها در آن ها رعایت نمی گردد، ا اعمال و به جد دنبال می گردد.

وی اضافه نمود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس خوب نیست و یکی از کانون های انتقال ویروس است.

فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: همچنین در پایانه های مسافربری میزان استفاده از ماسک بسیار پایین است، بنابراین تیم هایی را اضافه کردیم تا کار ها را جدی تر انجام دهند و نظارت ها را تشدید نمایند.

وی همچنین به تاریکی معابر اشاره نمود و ادامه داد: چرا در معابر اصلی به ویژه در مناطق آلوده چرا باید چراغ ها خاموش گردد؟

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1585

به "فرمانده انتظامی تهران عظیم: به 2 هزار واحد صنفی متخلف تذکر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده انتظامی تهران عظیم: به 2 هزار واحد صنفی متخلف تذکر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید