فارس من، دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند

به گزارش کی آنلاین، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند چراکه افزایش شهریه در این دانشگاه اعمال نشده و میزان شهریه طبق تعرفه سال گذشته است.

فارس من، دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع چرا دانشجویان پیام نور مجبورند شهریه اضافی پرداخت کنند؟ را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره موضوع مطالبه تغییر زمان امتحانات دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به سیاست ها و مهم تر از همه وجود ویروس کرونا دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید به هیچ عنوان شهریه دانشجویان را افزایش نداده است و تمامی دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم های تحصیلی خود را می گذرانند.

وی افزود: افزایش شهریه در دانشگاه پیام نور اعمال نشده است و دانشجویان طبق روال گذشته بر اساس میزان شهریه تعرفه سال گذشته تحصیل می کنند و تأکید می کنم این دانشگاه افزایش شهریه نداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1043

به "فارس من، دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید