عملیات هلی برن آمریکا در جرابلس سوریه

به گزارش کی آنلاین، مرکز وابسته به معارضان سوری ادعا کرد که نیروهای آمریکایی طی عملیات هلی برن در جنوب جرابلس سوریه، تعدادی از عناصر داعش را بازداشت کردند.

عملیات هلی برن آمریکا در جرابلس سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، منابعی در مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به معارضان، گفت که نیرویی نظامی، احتمالا آمریکایی، عملیات هلی برنی نزدیک شهر جرابلس در سوریه، که تحت سیطره گروه های شورشی همپیمان با ترکیه است، انجام داده است.

این منابع تصریح کردند، بالگردهای ناشناس در آسمان منطقه الحاوی پس از گشت زنی هواپیماهای شناسایی در حومه جرابلس، در این منطقه پرواز می کردند.

دو بالگرد در ارتفاع پایین پرواز می کردند در حالی که سومین هلیکوپتر در نزدیکی منطقه الملعب واقع در جاده جسر الشیوخ در جنوب شرقی شهر جرابلس در استان حلب فرود آمد.

ادعا می گردد طی این عملیات، اعضای یک خانواده ای، که احتمال می رود عراقی یا از استان حلب و نیز مظنون به ارتباط با گروه تروریستی داعش هستند، بازداشت شدند.

معین نیست که آیا این عملیات هلی برن، با هدف بازداشت عناصر تحت تعقیب داعش بوده است یا برای خارج کردن نیروهای همکار در این عملیات صورت گرفته است.

از سوی دیگر، مصطفی بالی سخنگوی رسمی نیروهای دموکراتیک سوریه، شب گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: عملیتات موفقیت آمیز دیگر عصر امروز انجام شد. وی توضیحات بیشتری در این باره نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 520

به "عملیات هلی برن آمریکا در جرابلس سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات هلی برن آمریکا در جرابلس سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید