علیزاده: در لیگ بیستم از مس خیلی چیزها خواهید دید، از فصل جابجایی به خوبی استفاده کردیم

به گزارش کی آنلاین، معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: تمام تلاشمان را انجام دهیم تا نماینده قابل احترامی در لیگ باشیم و از تیم ما خیلی چیزها خواهید دید.

علیزاده: در لیگ بیستم از مس خیلی چیزها خواهید دید، از فصل جابجایی به خوبی استفاده کردیم

علی علیزاده در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: اولین برنامه مان این است که بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. تیم نسبتاً خوبی را بستیم اما به آن جوری که باید و شاید نتوانستیم بازیکنان مد نظر مربی را جذب کنیم. تعدادی از بازیکنانی که مربی می خواست را جذب کردیم و یک تیم متوسط و تقریبا خوب را بسته ایم. سال جاری می خواهیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

او در مورد شرایط و آمادگی بازیکنان مس گفت: خداراشکر در شرایط خوبی قرار دارند. دو سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و تیم مان دارد با تیم های لیگ فزونی تنه به تنه می گردد و این خیلی خوب است. اکنون در کیش هستیم و یک بازی محبت آمیز دیگر مقابل نساجی قائم شهر برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم با شرایط آرمانی وارد مسابقات لیگ برتر شویم و رو در روی استقلال قرار بگیریم. بعد از اردوی کیش هم ادامه تمرینات در تهران برگزار خواهد شد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در رابطه با این که مس پرکار ترین تیم فصل جابجایی بوده است، گفت: ما توانستیم از این بازار به بهترین نحو استفاده کنیم. تمام سعی و کوششمان را کردیم تا اتفاقات مثبتی بیفتد. ما کارمان را انجام دادیم. البته هیچ مربی نیست که خواسته هایش صد درصد انجام گردد و مربی ما هم از این مساله مستثنی نیست. کوشش می کنیم بتوانیم تمام برنامه ها را اجرا کنیم تا مربی بتواند کارش را راحت تر انجام دهد.

او ادامه داد: تمام بازیکنانی که در تیم ما فعالیت دارند همه بازیکن های خوبی هستند. عملکرد هر بازیکن در طول فصل تعیین می گردد که چگونه است. کل تیم ما همدل بودند که توانستند به لیگ برتر صعود نمایند و همه بچه ها باهم خوب کار کردند. اگر مربی احتیاجی به بازیکنی دارد قطعا آن را حفظ می کنیم و جدایی سه بازیکن فصل گذشته مان به نظر مربی بستگی داشته است.

علیزاده درباره پیش بینی اش از عملکرد مس رفسنجان در لیگ بیستم گفت: نمی توانم پیش بینی کنم. باید تمام کوششمان را انجام دهیم که تیم را حفظ کنیم و نماینده قابل احترامی در لیگ باشیم و از تیم ما خیلی چیزها خواهید دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1248

به "علیزاده: در لیگ بیستم از مس خیلی چیزها خواهید دید، از فصل جابجایی به خوبی استفاده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: در لیگ بیستم از مس خیلی چیزها خواهید دید، از فصل جابجایی به خوبی استفاده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید