شکست سنگین اینتر برابر ناپولی در لیگ ایتالیا

به گزارش کی آنلاین، ناپولی با 3 گل توانست اینتر را در لیگ ایتالیا شکست دهد.

شکست سنگین اینتر برابر ناپولی در لیگ ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در اولین ملاقات از هفته پانزدهم رقابت های لیگ ایتالیا، ناپولی در خانه به ملاقات اینتر رفت. این سومین ملاقاتی بود که پیولی سرمربی جدید اینتر روی نیمکت این تیم در لیگ ایتالیا نشسته بود. بعد از تساوی در داربی میلان و در ادامه برد مهم برابر فیورنتینا، او و شاگردانش آمده بودند تا ناپولی بالانشین را در خانه خودش متوقف نمایند. کاری که از پس آن برنیامدند.

ناپولی در این ملاقات با 3 گل برابر اینتر به رجحان رسید. در این ملاقات زیلینسکی لهستانی خیلی زود در دقیقه 2 برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه و در دقیقه 6 نوبت به، مارک همشیک اسلواک رسید تا بار دیگر برای تیمش گلزنی کند و به زیبایی دروازه حریف را برای بار دوم باز کند تا آغاز طوفانی برای ناپولی ثبت گردد. در نیمه دوم نوبت به اینسینیه مهاجم گلزن این روزهای ایتالیا و ناگولی رسید تا در دقیقه 51 برای ناپولی گل سوم را به ثمر برساند.

در ادامه اینتری ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند از موقعیت های معدودی که روی دروازه حریف ایجاد کردند، بهره ببرند و بازی با رجحان 3-0 ناپولی به سرانجام رسید.

سایر ملاقاتهای این هفته، امروز و فردا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 657

به "شکست سنگین اینتر برابر ناپولی در لیگ ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین اینتر برابر ناپولی در لیگ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید