شمار مبتلایان به کرونا در گرجستان از 200 هزار نفر گذشت

به گزارش کی آنلاین، تارنمای رسمی StopCov گرجستان روز پنجشنبه مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 201 هزار و 368 نفر اعلام نمود.

شمار مبتلایان به کرونا در گرجستان از 200 هزار نفر گذشت

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک گرجستان به نقل از تارنمای رسمی StopCov این کشور، از بدو برروز این بیماری در گرجستان تا به حال 169 هزار و 282 نفر از مبتلایان به کرونا درمان شده و یک هزار و 953 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

این گزارش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان در 24 ساعت اخیر را دو هزار و 981 نفر بیان کرد که 31 نفر از آنها از این ویروس جان باختند.

گرجستان با جمعیت نزدیک به چهار میلیون نفر از ابتدای بروز همه گیر بیماری کرونا توانسته بود گامهای موثری برای مقابله با شیوع این بیماری در این کشور بردارد و یکی از کشورهای سبز از لحاظ همه گیر کرونا در منطقه به شمار می رفت.

سازمان های بهداشتی گرجستان در اوایل مهرماه گذشته درباره افزایش موارد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور هشدار داده بودند و پزشکان نیز خواهان تجهیز و اختصاص مراکز درمانی و بیمارستان ها در این کشور برای ارایه خدمات به بیماران شدند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان اگرچه در اوایل مهرماه نزدیک به پنج هزار نفر بود، ولی این میزان درحال حاضر از 200 هزار نفر گذشته است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1337

به "شمار مبتلایان به کرونا در گرجستان از 200 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در گرجستان از 200 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید