سیاستمدار آلمانی: با همه نیروهای ضداتحادیه اروپا مقابله می کنیم

به گزارش کی آنلاین، امروز (شنبه) در کنگره این حزب در شهر زئون در ایالت بایرن گفت که در انتخابات پارلمان اروپا مبارزه ای شدید با حزب پوپولیست و راست گرای آلترناتیو برای آلمان انجام خواهد شد.

سیاستمدار آلمانی: با همه نیروهای ضداتحادیه اروپا مقابله می کنیم

به گزارش خبرنگاران، مانفرد وبر که رئیس حزب مردم اروپا در پارلمان اتحادیه اروپا و نماینده این حزب در انتخابات آتی اتحادیه اروپا است، گفت: شهروندان باید بدانند که حزب آلترناتیو برای آلمان حزب بریگزیت در این کشور است.

نماینده حزب مردم اروپا در پارلمان اتحادیه اروپا با استناد به خواست حزب آلترناتیو برای آلمان مبنی بر احتمال خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت، نتایج منفی بریگزیت در انگلیس برای همگان تعیین شده و حزبی که چنین خواستی برای آلمان داشته باشد، خواهان همان شرایط آشوب در این کشور است.

او گفت، آلترناتیو برای آلمان با این خواست چهره واقعی خود را نشان داده است. وبر در ادامه توضیح داد: ما با همه نیروهای ضد اتحادیه اروپا و کسانی که می خواهند اتحادیه اروپا را تخریب نمایند، به شدت مقابله خواهیم کرد.

به گزارش دویچه وله، کنگره حزب آلترناتیو برای آلمان هفته آینده تشکیل می گردد و یکی از موضوع های اصلی این کنگره خروج آلمان از اتحادیه اروپا (دکسیت) به عنوان آخرین انتخاب است. در متن مطرح شده در این باره آمده است، در صورتی که اتحادیه اروپا حاضر به اصلاحات بنیادین نباشد، آلمان باید از آن خارج گردد.

اتحاد احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی اعلام نموده اند که اگر مانفرد وبر، رئیس حزب مردم اروپا در انتخابات پارلمانی این اتحادیه در روزهای انتهای ماه مه امسال میلادی (2019) نتیجه قابل توجهی به دست آورد، می تواند تا انتها همین سال معاون ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا گردد.

وبر در نظر دارد با گفت وگو با نمایندگان کشورهای مجارستان و رومانی خواهان قبول تعهد آنها به اصول حکومت قانون در اتحادیه اروپا گردد. او در این باره گفت: در ارتباط با اصول حاکمیت قانون هیچ تخفیفی به کسی داده نمی گردد.

وبر در ادامه اعلام کرد، اتحادیه اروپا باید قوانینی داشته باشد که همه کشورهای عضو خارج از منافع حزبی خود، متعهد به رعایت آنها باشند.

معاون حزب سوسیال مسیحی آلمان همچنین تأکید کرد که او موافق آن است که گفت وگوها میان ترکیه و اتحادیه اروپا بر سر عضویت این کشور در اتحادیه اروپا انتها یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 125

به "سیاستمدار آلمانی: با همه نیروهای ضداتحادیه اروپا مقابله می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار آلمانی: با همه نیروهای ضداتحادیه اروپا مقابله می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید