سمیعی: فدراسیون چیزی در خصوص بسته بودن پنجره به ما اعلام نکرده است، در خصوص شرایط نعمتی صحبتی ندارم خبرنگاران

به گزارش کی آنلاین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون چیزی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به ما اعلام نکرده است

سمیعی: فدراسیون چیزی در خصوص بسته بودن پنجره به ما اعلام نکرده است، در خصوص شرایط نعمتی صحبتی ندارم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: هنوز چیزی از طرف فدراسیون به ما اعلام نشده است. در دو سه روز اخیر 475 هزار دلار به حساب بودیمیر نشسته و این را وکیلش اظهار داشت. 32 هزار دلار هم در هفته گذشته ریخته شد که هنوز به حسابش ننشسته و ان شاالله این اتفاق به زودی می افتد.

وی در خصوص اینکه آیا انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال را مثبت می داند، گفت: ان شاالله پیروز باشد. برای او آرزوی پیروزیت دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه حمیداوی اعلام نموده پولی به باشگاه شهرخودرو پرداخت نشده، گفت: یکسری مسائل را با او مطرح کردیم. به امید خدا بتوانیم به توافق برسیم.

سمیعی در خصوص شرایط علی نعمتی (بازیکن شهرخودرو) بیان کرد: در خصوص این مسائل صحبتی ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1506

به "سمیعی: فدراسیون چیزی در خصوص بسته بودن پنجره به ما اعلام نکرده است، در خصوص شرایط نعمتی صحبتی ندارم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: فدراسیون چیزی در خصوص بسته بودن پنجره به ما اعلام نکرده است، در خصوص شرایط نعمتی صحبتی ندارم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید