ستاره آبی ها و یک داستان تکراری؛ ناامید شدن استقلال از تمدید قرارداد

به گزارش کی آنلاین، شایعه شده ستاره استقلال که مذاکراتش با این تیم به بن بست خورده با پیشنهادی از لیگ قطر روبرو شده است.. پیشنهادی که البته کمی عجیب به نظر می رسد.

ستاره آبی ها و یک داستان تکراری؛ ناامید شدن استقلال از تمدید قرارداد

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران استقلال با فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند روزهای پرالتهابی را سپری می نماید. موضوعی که می تواند جابجایی این باشگاه را هم تحت تاثیر قرار دهد. به نظر می رسد بعد از فینال جام حذفی تکلیف استقلال برای فصل آینده لیگ برتر تعیین گردد و تا آن موقع احتمالا استراماچونی هم پاسخ نهایی خود را به این باشگاه خواهد داد.

با این همه یکی از بازیکنانی که در سرلیست آبی ها برای تمدید قرارداد حضور دارد علی کریمی است. هافبک مقتدر استقلال در این فصل نمایش درخشانی داشته اما ماجرای تمدید قرارداد او به بن بست خورده است.

در مورد کریمی گفته می گردد او درخواست اقتصادی سنگینی از استقلال داشته تا قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. همین موضوع باعث شده تا فرایند مذاکرات او با آبی ها متوقف گردد تا احمد سعادتمند برای تمدید سراغ سایر بازیکنان استقلال مانند چشمی و دانشگر برود.

شایعه شده که کریمی با پیشنهادی از لیگ قطر روبرو شده است. تیم خواستار او هم الاهلی اعلام شده است. موضوعی که با وجود حضور امید ابراهیمی در این تیم کمی عجیب به نظر می رسد چرا که بعید است این باشگاه قطری تمایل به داشتن دو هافبک دفاعی ایرانی به صورت همزمان داشته باشد.

علی کریمی فصل قبل هم یکی از آخرین بازیکنانی بود که با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق رسید. با این همه به نظر می رسد او اگر پیشنهاد جدی برای لژیونر شدن داشته باشد از جمع آبی ها جدا گردد در غیر این صورت استقلال کار سختی برای جلب رضایت او خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1185

به "ستاره آبی ها و یک داستان تکراری؛ ناامید شدن استقلال از تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آبی ها و یک داستان تکراری؛ ناامید شدن استقلال از تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید